Кабінет Міністрів і столична міська держадміністрація узгоджують нову ціну за проїзд у метро. Рішення мають ухвалити до кінця року. Радник голови міської адміністрації Олександр Кубраков повідомив, що ціна залежатиме від кількості та часу поїздок.
— Найголовніше завдання для метрополітену й усього комунального транспорту — встановити нормальний облік. Зараз його нема, — каже експерт із перевезення Богдан Аганін, 38 років. — Скільки кондуктор продає талонів в автобусі? Скільки пасажирів щодня користуються метро? Цю інформацію приховують. Але ті, хто приховує її, теж не мають точних даних. Наприклад, невідомо, який відсоток у пасажиропотоці складають пільговики. Забезпечити облік коштів — перше завдання для міського транспорту.
Друге — реформувати систему оплати. У "сирому" проекті говориться про два види проїзних: на кількість поїздок і на певний період. Також іде мова про персоналізований проїзний. Незрозуміло, як це технічно реалізовуватимуть. У Москві зі складнощами вводили персоналізовані картки. Для цього встановили спеціальне обладнання. На це треба 120-130 мільйонів гривень.
За системою "що більше їздиш, то менше платиш" працює метро у багатьох країнах. Відмовитися від простого подорожчання разового проїзду і проїзних — розумне рішення. Це в інтересах городян. Туристам байдуже, скільки платити за разову поїздку, а для місцевих жителів — це дуже важливо.
У майбутньому в столиці логічно робити акцент на розвитку муніципального транспорту — метро, автобусів і тролейбусів. Киян спонукатимуть переходити на нього, бо загалом він — дешевший.
Коментарі