Бренд "Україна" 2017‑го коштував $68 млрд. Так його оцінила англійська незалежна консалтингова агенція "Бренд фінанс". 2016 року його вартість становила $56 млрд.
Найдорожчими брендами серед країн світу торік були США — $21 трлн, Китай — $10,2 трлн, Німеччина — $4 трлн, Японія — $3,4 трлн і Велика Британія — $3,1 трлн. Росія посідає 17‑те місце — $823 млрд. Вартість бренду Польщі становить $571 млрд. Це 10-й результат в Європі і восьмий серед країн ЄС.
У рейтингу кращих брендів компаній лідирують ті, що розвивають високі технології. Третій рік найдорожчим визнають "Епл" — створює смартфони і комп'ютери. Її оцінюють у $170 млрд.
— Щоб збільшити вартість бренду, треба покращити репутацію країни чи компанії, — говорить експерт із міжнародних відносин 36-річний Василь Мирошниченко. — Вона формується з кількох речей. Наприклад, зі сприйняття нас як історичної території, культурної спадщини. Важливі експортна, туристична, інвестиційна привабливість.
Подорожчання бренду впливає на кількість людей, які захочуть відвідати Україну, вкласти гроші, купити українські товари чи послуги. Чому ми обираємо французькі парфуми? Тому що це перевірена якість. Так само з німецькими автомобілями чи японською технікою. Проблема України в тому, що ми експортуємо сировину, яка не має образу. Це зерно, олія, метал.
Коментарі