Ексклюзиви
Пʼятниця, 27 вересня 2013 00:15

"Аеропорт державний, усе забюрократизовано"

Автор: Малюнок: Володимир КАЗАНЕВСЬКИЙ
 

Наступної весни термінал F міжнародного аеропорту "Бориспіль" законсервують. Його збудували три роки тому. Нині він обслуговує кілька рейсів на день.

— У планах "Борисполя" було віддати термінал дешевим авіалініям, — каже 37-річна Ірина Коссе, старший науковий співробітник Центру економічних досліджень. — Вели перемовини з британським перевізником "ІзіДжетом" та ірландським "Райнейром". Але не домовилися. Мінінфраструктури дозволило аеропортам самостійно давати авіакомпаніям знижки. Та виникла колізія — у наказі міністерства не чітко прописали її розмір. Як наслідок, термінал F для "Борисполя" збитковий.

Виникли проблеми і в терміналі D. Керівництво "Борисполя" не могло підписати договори оренди з фірмами, що надають супутні послуги — торгівля, кафе, відпочинок. Бо ж аеропорт державний, усі угоди погоджує Мінінфранструктури. Процес забюрократизований та марудний. Хоча саме на супутніх послугах аеропорти світу заробляють левову частку доходів. У нас же націлені на заробіток на авіакомпаніях.

Були розмови про надання "Борисполя" в тимчасове користування приватним фірмам. Та це лише один зі шляхів. Можна взяти кредити, залучити інвесторів, найняти компанію, яка займалася б лише управлінням. Вона навела б порядок.

Варіантом вирішення проблеми є надання аеропорту більшої самостійності у фінансах. Тоді "Бориспіль" стане гнучкішим і привабливішим для авіакомпаній та фірм.

Зараз ви читаєте новину «"Аеропорт державний, усе забюрократизовано"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі