
У Лондоні з 25 лютого почала діяти заборона на розміщення реклами шкідливої їжі у всьому громадському транспорті.
Роблять це для боротьби з дитячим ожирінням, розповідає 24 канал.
Реклама в міському транспорті не повинна містити продуктів харчування з високим вмістом жиру, солі та цукру. Діти, які згадують про шкідливу їжу, кожен день бачачи рекламу, в два рази частіше страждають ожирінням.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хлопець вагою 320 кілограмів їсть лише бургери і чекає смерті
Ми вживаємо заходів по боротьбі з дитячим ожирінням, прибираючи рекламу шкідливої їжі в мережі громадського транспорту Лондона - це підтримують 82% лондонців, - заявив мер Лондона Садок Хан.
Американські вчені дослідили, що реклама популярного фаст-фуду впливає на "центр задоволення" в мозку. Відеоролики шкідливої їжі призводять до дитячого ожиріння, адже діти особливо схильні до впливу реклами, передає oane.ws.
Коментарі