На Одеському кінофестивалі співачка Оля Полякова презентувала свій перший фільм "Зірки за обміном". В ньому зіграла не тільки головну роль, але й виступила співпродюсером.
В широкий прокат стрічка вийде 1 січня 2022 року.
Разом з Олею Поляковою головну роль зіграв лідер гурту DZIDZIO Михайло Хома. В основі фільму - комедійне протистояння двох лідерів музичної індустрії, а також несподіване акторське перевтілення Полякової, яка зіграла чоловічу роль.
Співачка називає цю роль в чомусь автобіографічною, оскільки відсилає до того, наскільки важлива сім'я в житті людини. Але в реальності Поляковій вдалося зрозуміти це раніше, ніж її кіногероїні .
"Зараз мені легше переносити якісь невдачі, коментарі хейтерів - все, що турбує тривожну душу артиста, тому що я знаю - найголовніші люди чекають тебе вдома. Це фільм про амбіції і про те, що в боротьбі за успіх ми не помічаємо головного. А головне - це сім'я, близькі, рідні", - сказала артистка.
За словами співачки, ідея фільму належить її продюсеру і партнеру Михайлу Ясинському, а його виробництвом займалися компанії Secret Service Entertainment Agency і KINOROB за підтримки Державного агентства України з питань кіно.
Полякова описує "Зірки за обміном" як добрий, смішний, сімейний фільм.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Одеський кінофестиваль: найпровальніші та найкращі образи зірок на червоній доріжці
14 серпня розпочався ХІІ Міжнародний Одеський кінофестиваль. Триватиме до 21 серпня. Цього року на ОМКФ буде лише національний конкурс. Переможця оберуть глядацьким голосуванням.
Одеський міжнародний кінофестиваль уперше відбувся 2010 року. Це один із найбільших глядацьких кінофорумів у Східній Європі. Торік найкращим фільмом Одеського кінофестивалю стала українська стрічка "Атлантида" режисера Валентина Васяновича. Протягом 11 років проведення фестивалю його гостями були відомі у світі актори та режисери, зокрема Катрін Деньов, Крістофер Гемптон, Пітер Ґріневей, Кілліан Мерфі, Кшиштоф Зануссі, Джон Малкович, Роуз МакҐавен, Ерік Робертс, Клаудіа Кардіналле, Деріл Ганна, Даррен Аронофскі, Рутґер Гавер та інші.
Коментарі