Демі Мур повертається до роботи. У Мережі вже з'явилися знімки нової рекламної кампанії Helena Rubinstein за участю зірки.
Багато психологів вважають, що робота - чудовий засіб для лікування душевних ран. І мабуть, актриса прийняла ці рекомендації до відома. Демі вже не в перший раз працює з Helena Rubinstein. Раніше зірка представляла лінію декоративної косметики і зараз продовжила в тому ж дусі.
Нові знімки справили на оглядачів американських таблоїдів сильне враження. Проте не зовсім те, яке хотілося б. Справа в тому, що на фотографіях Мур виглядає практично невпізнанно. Коректори так ретельно "стирали" з зоряного обличчя сліди стресу і віку, що в підсумку спотворили риси. Вийшло щось середнє між Дітою фон Тіз і Діаною Крюгер. "А де Демі? Що з нею зробили?" - запитує оглядач порталу thefablife.com.
Деякі шанувальники Мур запитують, а що відчуває сама актриса, яка скоро відзначить 50-річний ювілей, дивлячись на ці знімки? Адже в одному з інтерв'ю зірка зізналася, що після розставання з Ештоном Катчером її самооцінка різко впала.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Демі Мур виписали з наркологічної клініки
Психолог Лінда Папандополус вже зазначила, що надмірна ретуш фотографій має на жіночу психіку не найсприятливіший вплив.
"Сьогодні нас оточує дуже багато глянцю, і ми несвідомо порівнюємо себе з якою-небудь "дівчиною з обкладинки". Дослідженням, які показують, наскільки жінок пригнічує така ситуація, немає кінця. Я все частіше стикаюся з пацієнтками в віці трохи старше 40, які впевнені, що просто не мають права старіти. Виходить, що рекламодавці продають нам невпевненість в собі".
Коментарі