Презентація лінії чоловічої спідньої білизни, розробленого Девідом Бекхемом, викликала справжнє стовпотворіння в центрі Лондона. Модна подія пройшла в універмазі шведської компанії Hennes and Maurits на Ріджент-стріт.
Герой вечора з'явився біля магазину в кремовому кардігані і блакитних джинсах, після чого йому довелося продиратися крізь масу шанувальників його різнобічних талантів. Натовп біля універмагу та прилеглих будівель незабаром змінила не менш численна чергу за виробами "Бекхем і ко". Треба сказати, що ціни виявилися більш ніж доступними - вартість пари трусів, розроблених Бекхемом, складає 9,9 фунта - це приблизно 15,6 долара.
"Знайомий зі світом моди вже досить давно і мені хотілося б стати таким же знаменитим, як Кельвін Кляйн", - прокоментував свій успіх 36-річний Бекхем.
"Завжди намагався взятися за щось нове, незвичайне, і нинішній досвід по-справжньому надихає. <...> Мені дуже подобається те, що ми придумали і створили з моєю командою, і сподіваюся, що чоловіки-покупці в Hennes and Maurits проявлять такий же інтерес", - сказав новоявлений модельєр.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Девід Бекхем знову подав до суду на повію
Зазначимо, що деякий час тому Бекхем засвітився в рекламі спідньої білизни, щоправда, не власного дизайну, а нової колекції H&M Bodywear. Знімки з напіводягненим спортсменом відразу ж викликали небувалий сплеск емоцій у покупців, і, як наслідок, продажів. А пізніше з'явився і ролик, в якому Девід під звуки рок-н-ролу демонструє в спідній білизні численні татуювання.
Після всього цього зовсім не дивно, що Девід Бекхем був визнаний найсексуальнішим чоловіком 2011 року на думку журналу Heat World. Спортсмену вдалося обігнати таких визнаних володарів жіночих сердець, як Джонні Депп, Хью Джекман, Бред Пітт і Робберт Паттінсон. До того ж Бекхем став єдиним представником спорту на весь список.
Коментарі