




Ірина Шейк стала обличчям бренду жіночого одягу Rampage, змістивши на цій посаді саму Бар Рафаелі.
Сама Шейк несамовито радіє від співпраці з маркою: "Я була дуже схвильована зйомками цієї кампанії, тому що до мене для Rampage знімалися такі супермоделі, як Бар Рафаелі і Жізель Бундхен".
Розповідаючи про нову колекцію, яка буде представлена на Нью-йоркському тижні моди (8-15 вересня), Ірина додала, що в ній є все, щоб легко міняти образ з денного на вечірній.
А керівництво Rampage зауважило, що Шейк як не можна краще підходить для відображення цінностей компанії: "У неї є здатність виглядати шикарно без особливих на те зусиль. Це характеризує і нашу колекцію".
На знімках для осінньої кампанії бренду Шейк виглядає як і завжди: агресивно сексуально. Багато в чому цьому сприяє і червоний оксамитовий диван, на якому модель приймає спокусливі пози. Дівчина продемонструвала відразу кілька упізнаваних образів: бізнес-леді, зірки вечірки, сексуальної секретарки.
Коментарі