Солістка гурту "NikitA" Даша Астаф"єва продовжує завойовувати рекламний ринок Америки.
Відомий український дизайнер Ольга Громова запропонувала улюбленці Х"ю Хефнера стати обличчям бренду "Gromova Design" в Америці. Свій вибір дизайнер мотивувала неймовірною популярністю Даши, як в Україні, так і в США.
- Мої фото висітимуть на найяскравіших рекламних щитах в різних містах американських штатів, - розповідає Даша.Спеціально для фотосесії з Астаф"євою до України прибув знаменитий американський фотограф Гвідо Аржентіні, який має великий досвід роботи з такими провідними виданнями, як "Marie-Claire", "Vogue", "GQ", "Playboy" тощо.
У рекламі бренду Даша Астаф"єва з"явиться в образі упевненої в собі та успішної жінки, яка знає, як досягти висот в кар"єрі та особистому житті.
Всесвітньо відомий фотограф, який співпрацював раніше з голлівудськими зірками, був вражений високим професіоналізмом Даши Астаф"євої.- Час супермоделей минув, наступила епоха персоналій. Даша - це квінтесенція слов"янської краси, пластики та скромності, - відзначив Гвідо. - Працювати з таким професіоналом як Даша - суцільне задоволення, її любить камера. Я ще до нашого знайомства чув про неї в США, але не припускав, що така молода дівчина зможе показати такий високий клас!
Фотографії з Астаф"євою прикрасять сторінки провідних американських фешн-видань, інтер"єри модних бутіків, а також вулиці Каліфорнії, Філадельфії й Техасу.
За матеріалами E-motion.com.ua
Коментарі