
15-річна дочка актора Уілла Сміта і Джади Пінкетт-Сміт - Віллоу - на Тижні високої моди в Парижі представляє Дім Chanel, будучи амбасадором марки в цьому році. У недавній розмові з журналістом The Telegraph вона розповіла про своє ставлення до вибору Карла Лагерфельда, який зробив її обличчям прославленої марки:
"Я знаю багатьох дівчат, які виглядають, як я, і відчувають себе некрасивими. Їм здається, що про них точно ніколи не напишуть в ЗМІ. Мені хочеться переконати їх! Будьте впевнені у власних силах, добре ставитеся до себе - тоді ви помітите, що обставини навколо вас почнуть змінюватися".
На співпрацю зі знаменитим модним Домом Віллоу дивиться широко: вимірює його не кількістю фотосесій.
"Не кожен день темношкіра 15-річна дівчинка з дредами стає послом Chanel. Чудово, що легендарна марка робить такі сміливі експерименти. Мені самій притаманний подібний підхід. Люблю поєднувати божевільні речі в гардеробі. У молодості особливо важливо самовираження. Одяг - це не те, що про вас подумають, а те, як ви бачите і відчуваєте себе", - відверто зізналася Віллоу журналістам. У розмові з ними вона згадала і творця французького бренду, Габріель Шанель, яка тепер є для Віллоу прикладом і джерелом натхнення:
"З усіх історій, які я чула про неї, можна зробити висновок, що вона багато страждала. Мода допомогла їй полегшити душу, стала способом самовираження. Біль буває дуже продуктивним Зміни всередині людини і в світі нерідко проходять через біль".
Коментарі