



На Столичному автошоу, яке завершується 12 вересня показали "Ланос Пікап" із електродвигуном постійного струму.
Його обладнали експерементальним силовим агрегатом, який у 90-х був створений для "таврії". Двигун потужністю 15 кВт (26 к.с.) розганяє завантажену машину до 90 км/год. Заряду батарей двигуна вистачає на 100 кілометрів. Живиться електродвигун від восьми стартерних акумуляторних батарей, що розміщені у моторному відсіці. Зовні автомобіль нічим не відрізняється від "Ланоса Пікап" з бензиновим двигуном. Електромобіль видає лише відсутність горловини бака для бензину. Замість неї встановлено потужний роз"єм для приєднання до мережі 220 В. У салоні електромобіля також є незначні зміни: на цетральній панелі встановлені кнопки для керування зарядженням акумуляторів. На щитку приладів з"явилося два нових прилади: вольтметр та індикатор запасу ходу машини. "Цей електромобіль оснащено коробкою передач від "сенса". Крім електродвигуна всі вузли машини від серійного "ланоса". Поки це експереметальний автомобіль у єдиному екземплярі. Електродвигун більш тяговитий, ніж бензиновий, тому він за потужністю не поступається 1,3-літровому мотору "сенса". Цей "ланос" легко перевозить 350 кілограм вантажу. Електромобіль можна буде використовувати для служб, що працюють у місті й намотують за день не більше 100 кілометрів. Зарядка акумуляторів триває 6-8 годин," – розповів Gazeta.ua інженер-конструктор АвтоЗАЗу Петро Рубаха. Собівартість вітчизняного електродвигуна і батарей 40 тис. грн. Якщо машина піде в серію, то ці деталі можна буде здешевити.
Фото Володимир Мукан/Gazeta.ua
Коментарі
20