Кияни масово відмовляються від хлібобулочної продукції ТМ "Кулиничи", а власники-"регіонали" підраховують збитки. Лише за останній місяць "Кулиничи" зменшили обсяг реалізації у Києві майже вдвічі.
Таку інформацію Gazeta.ua підтвердив один із активістів бойкот-акції продуктів та брендів, які належать "регіоналам", Юрій Андрієв.
"За останні три дні мені передали інформацію, що власник марки - "регіонал" Володимир Мисик - дуже-дуже злий. Про це розповідають люди, які працюють на його підприємстві. Кажуть, що на заводі паніка, продажі впали удвічі, мають багато повернень. Але, звичайно, офіційних підтверджень цьому немає. Виходить, наша акція бойкоту і справді дієва штука", - каже Андрієв.
Щодо збитків від бойкоту товарів інших брендів, які належать депутатам від Партії регіонів, інформації в Андрієва наразі немає.
"Про них я нічого не знаю, бо більше зосередився на "Кулиничах". Ми також проводимо акції і проти "Епіцентру" та "Нової лінії" (належать "регіоналу" Олександру Герезі та його дружині, секретарю Київради Галині Герезі - Gazeta.ua). Чи стали люди рідше до них заходити - теж не знаю. Але думаю, клієнтів поменшало. Бо коли роздаємо листівки біля магазинів - люди розвертаються і їдуть до інших альтернативних магазинів", - пояснює чоловік.
Андрієв - лише один із активістів акції з бойкоту товарів та брендів, що належать підприємствам та фірмам "регіоналів".
"Я сам не всіх знаю їх. Ми списуємось по Фейсбуку. Цей же Мисик, якому належать "Кулиничи", думає, що це все я організовую. Але це не так. Ми нічого не розмальовуємо, а лише обклеюємо наліпками торгові об'єкти, де бойкот, а біля магазинів і супермаркетів роздаємо листівки. За місяць роздали їх з десять тисяч. Кошти збирав через соціальні мережі", - наголосив Андрієв.
Коментарі
31