




Французький брендів Sonia Rykiel об'єднався з косметичним гігантом Lancome для створення сумісної колекції макіяжу. Головний образ осені — природний французький шарм.
Загальновідомо, що француженки не люблять фарбуватися багато. Тому колекція складається тільки з найнеобхідніших речей - палетки тіней, олівця для губ, рум'ян.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Крістен Стюарт постала в осінніх образах макіяжу Chanel
Окремий захват у шанувальників викликають упаковки, дизайн яких розробила креативний директор Sonia Rykiel Жюлі де Лебран. Білосніжні коробочки вона розфарбувала в іронічні малюнки, що відсилають до улюблених парижанами місцях - бульвару Сан-Жермен-Де-Пре, численним книжковим крамницям та невеликим кафе, розкиданих по всьому місту.
×
Коментарі