четвер, 09 квітня 2015 14:56

Бренд спідньої білизни протиставив повних моделей ангелам Victoria's Secret
4

Бренд спідньої білизни Curvy Kate відомий тим, що спеціалізується на всіх видах бюстів. Марка випустила рекламну кампанію, яка була створена на противагу Victoria's Secret і їх "Perfect Body" (англ.- ідеальне тіло), яка викликала критику з боку громадськості. Головною причиною був слоган, який передбачав, що ідеальне тіло може бути тільки таким і ніяким більше.

Бренд, який створює бюстгальтери з чашечками розмірів D-K, запустив рекламну кампанію і назвав її "Star in a Bra" (англ.- зірка в бюстгальтері). Дизайнери запропонували фанатам допомогти вирішити, хто стане їх новою моделлю 2015 року.

Після отриманої хвилі критики, Victoria's Secret змінив слоган своєї рекламної кампанії на "A Body For Every Body" (анг.- тіло для кожного), але моделі залишилися як і раніше худими.

Зараз ви читаєте новину «Бренд спідньої білизни протиставив повних моделей ангелам Victoria's Secret». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути