![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/408/408239_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/408/408239_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/408/408239_3_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/408/408239_4_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/408/408239_5_a_135_100.jpg?v=0)
Фотографи зробили перші знімки Ford Escape 2013-го модельного року.
Як повідомляють американські ЗМІ, сам по собі Escape навряд чи зацікавить покупців сегмента "преміум", але саме цей автомобіль розділив значну частину агрегатів та технологій з підготовкою до прем'єри дорогим Lincoln сегмента С, створеним на зменшеній платформі Escape.
Велику частину інформації про новий американський кросовер поки тримають в таємниці, крім того факту, що двигунів для нового Ford Escape буде три: 1.6-і 2.0-літрові турбодвигуни, а також атмосферне 2.5-літровий бензиновий.
Як раніше зазначав портал Kolesa.RU, найбільш економічним мотором є агрегат об'ємом 1.6 літра, що споживає менше палива, ніж гібридна силова установка, якою оснащена поточна версія Ford Escape. Гібридний варіант кросовера на шосе в середньому витрачає 7,6 л палива на 100 км пробігу. У Ford також заявили, що 2.0-літровий агрегат EcoBoost за багатьма параметрами перевершує 240-сильний мотор V6 об'ємом 3.0 літра.
Стало відомо, що автомобіль буде мати технологію відкриття багажних дверей hands-free ("без рук"), завдяки встановленим сенсорам руху.
Надходження Ford Escape в продажу очікують через деякий час після прем'єри на Лос-анджелеському автосалоні - навесні 2012 року.
Коментарі