




Німецький концерн Volkswagen представив перший серійний електрокар. Автомобіль є чотиримісним хетчбеком з електромотором, який розвиває 210 Нм крутного моменту практично з холостих оборотів (пікова потужність двигуна сягає 82 к.с.). Таким чином, хетчбек вийшов хоч і легким (1185 кг), але досить тихохідним - до 100 км/год він прискорюється за 14 секунд.
Зате на заповнення 80% заряду літій-іонних акумуляторів, розміщених під підлогою, іде всього 30 хвилин. Варто зазначити, що в VW розробили для електрокара зарядний пристрій, який може знайти спільну мову з електромережею як постійного, так і змінного струму. Повністю заряджені батареї забезпечать машині запас ходу в 150 кілометрів.
Упізнати e-up! можна по новій світлодіодним оптиці, злегка зміненою зовнішністю (яка стала результатом робіт по оптимізації аеродинаміки) - і колісним дискам, що відрізняються по дизайну від тих, якими комплектуються більш звичні банзіновие версії. Інтер'єр електрокара отримав світло-сіру обробку з синіми акцентами.
За попередніми даними, коштуватиме e-up! буде близько 19 тис. євро.
Коментарі
5