Єдиний в Україні Packard 120 Convertible Sedan 1939 року випуску показали на виставці старовинних автомобілів "Авто ретро фест-2015".
Бордово-кремовий кабріолет має масивні передні крила та оригінальну емблему на хромованій решітці радіатора. Запасні колеса стоять у спеціальних нішах правого та лівого передніх крил. Лобове скло переділене на дві частини.Воно, як і бічні вікна, оздоблене хромованим обідком.
Всі двері машини відчиняються за напрямом руху, як і в сучасних автомобілях. Салон та кермо обтягнуті шкірою. Ззаду між кришкою багажника та бампером прикріплений тримач для додаткового багажу. За необхідності його опускають й ставлять на нього валізи.
Packard 120 – це перша доступна для більшості американців модель цієї марки. До цього Packard пропонували лише автомобілі преміум-сегменту. 120-ту модель продавали у 8 модифікаціях. За час випуску продали 25 тисяч цих моделей. Всіх разом взятих моделей до 1939 року – близько 7 тисяч.
"На цьому автомобілі гідравлічні гальма, коробка передач на кермі. В салоні є годинник і бардачок. Гідропідсилювача керма немає, але діаметр керма настільки великий, що повертати його зовсім неважко", - говорить власник автомобіля киянин Олександр Настенко.
Під час реставрації чоловік намагався надати машині первісного вигляду.
"Колір машини – це єдине, що я додав від себе у її облік. Всі деталі намагався встановлювати оригінальні", - говорить власник автомобіля.
Він займався реставрацією машини15 років. Протягом відновлення автомобіля виникало багато труднощів.
"Змінив чотири команди. На початку 2000-х у нашій країні ще не було культури реставрації автомобілів як такої, тому важко було знайти хороших фахівців. Трохи пізніше, коли любителів старовинних авто побільшало, то стало більше й автомайстрів, що розбиралися в старих автомобілях. Проте виникла інша проблема. Вони чудово орієнтувалися в різних тонкощах "Волг", "Москвичів", "Запорожців", ЗіЛів, але аж ніяк не американських автомобілів. А нюансів вистачало, у заокеанських моделях використовувалися інакші кріплення, дюймові різьби. Прийшлося деякі деталі замовляти токарям, аби їх виточували", - пояснює власник машини
Олександр Настенко купував у США книги з відновлення автомобілів та навчав за ними автослюсарів.
"Ті книги пачками по 5-6 кілограм возив. У нас такої літератури не було. Може б ще й досі не закінчив реставрації автомобіля якби не весілля сина. Два місяці перед його одруженням роботи йшли форсованими темпами, боявся, що не встигну. Але, на щастя, все вийшло".
Автомобіль обладнаний 4,6-літровим двигуном на 120 кінських сил. Розганяється до 160 кілометрів на годину.
"Я на ній швидко не їжджу. Вона взагалі то розрахована на 66 бензин. Пального такої низької якості вже давно не випускають. На сучасному бензині при швидкій їзді клапани в двигуні можуть згоріти. Та й їсть машина за сучасними мірками немало — 25 літрів на 100 кілометрів".
Нагадаємо, 24-26 квітня пройшов "Авто ретро фест-2015". На заході показали понад 450 старовинних автомобілів. Вхід на захід коштував 60 грн.
Коментарі
1