Італійці з Mazzanti Automobili вибрали місцем прем'єри свого оновленого купе Evantra виставку предметів розкоші Top Marques в Монако. Цілком обгрунтовано: 701-сильний суперкар планується випускати не більше, ніж по п'ять штук на рік.
Як кажуть у Mazzanti, навіть п'яти одиниць на рік обсяг випуску може досягти тільки за умови надходження замовлень. У бажаючих придбати Evantra, по всій видимості, не бракуватиме. Річ у тім, що італійці обіцяють небачений досі рівень індивідуалізації кожного виробленого суперкара.
Інженери і дизайнери, які розробляли Evantra, мали намір створити сплав класики і сучасності. Екстер'єр суперкара формують прості класичні лінії, а сучасність проявляється в деталях - наприклад, в світлодіодній головній оптиці. Суперкар отримав більш жорстку силову структуру із застосуванням хром-молібденових сталей, а от кузов може бути виконаний за двома сценаріями. У версії Pro-Body кузовні панелі виготовляються з карбону, а у варіанті One Body - з алюмінію, причому повністю вручну. У Mazzanti стверджують, що таким чином жоден суперкар не буде схожий на інший. Обробку інтер'єру також обіцяють підбирати тільки відповідно до побажань замовника.
Як силовий агрегату італійці використовували атмосферний V8 (раніше Evantra оснащувалася оппозітним мотором). Семилітровий двигун забезпечує 701 к.с. і прискорення до 100 км/год за 3,2 секунди, а максимальна швидкість перевищує 350 км/год. Суперкар можна оснастити 6-ступінчастою "механікою" або секвентальною коробкою - в останньому випадку Evantra отримає ще і підрульові "пелюстки".
В яку суму обійдеться шанувальнику персоналізації Mazzanti Evantra, італійці не уточнюють.
Коментарі