Німецький автомобіль BMW-326 показали на фестивалі старовинної техніки " Old Car Land -2016 " у Державному музеї авіації.
BMW має великі бічні крила. У даху — великий люк, закритий шкіряним тентом. Форма решітки радіатора схожа на таку, як в сучасних машин цієї марки, тільки видовжена до низу. Передні двері відчиняються проти руху. Задні — навпаки.
"Салон машини як на той час дуже комфортний. Для пасажирів позаду є підлокітник у спинці сидіння Передні крісла можна відрегулювати вперед-назад. Є попільничка, підкурювач і відділення для дрібних речей", - показує салон господар автомобіля Михайло Пашилот із Харкова.
У Києві машина вперше. Привіз її із братом у спеціальному закритому причепі. Перед цим демонстрував авто виставці ретро автомобілів у Німеччині.
BMW зроблене 1937 року. Машину придбав батько Михайла 2005 року. Відновлював авто більше 10 років. Намагався надати йому максимально оригінального вигляду.
"Авто потрапило в Україну під час Другої світової війни. Його знайшли у хліву одного радянського полковника. Потім воно опинилося у одній єврейській сім'ї, де за ним добре дивилися. Мій батько знайшов автомобіль аж у Кривому Розі", - каже чоловік.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Понад 700 ретро автомобілів показали на вихідних у Києві
Кузов був у поганому стані, в деяких місцях гнилий. Але більшість деталей були добре збережені. Наприклад, тут майже всі вікна — рідні. Зроблені ще 1937 року.
"Єдине, попередні власники переробили електросистему машини під 12 вольт, як в сучасних авто. Нам прийшлося міняти деякі пристрої й переводити на удвічі меншу напругу, щоб машина повністю відповідала оригіналу".
BMW 326 стала першою моделлю німецької марки із обтічним кузовом. До того виробляли переважно кутасті машини. Тут встановлювали спортивний 2-літровий двигун на 50 кінських сил.
"Максимальна швидкість автомобіля 110 кілометрів на годину. Я розганявся до 90. Через шум і вібрацію в салоні було таке відчуття, наче їду 150 кілометрів на годину, - каже чоловік. - За технологіями і комфортом BMW випереджало радянські авто 1950-х років. Багато речей добре продумані. Автомобіль оснащений системою централізованої змазки. В салоні є спеціальна педаль. Кожні 50-100 кілометрів водій на неї має натискати. Таким чином змазує основні вузли підвіски. В радянських авто шофер мусив лазити під авто із масленкою й самотужки все змазувати. Також тут є електропривід двірників. Він був далеко не в кожному авто того часу".
Машина не має біля фар повторювачів поворотів. Їхню роль виконують спеціальні штанги біля передніх дверей. Під час повороту із них вискакувала металева пластина із лампочкою на краю.
"Ми з братом їздимо на автомобілі небагато — близько 50 кілометрів на місяць. Переважно для того, щоб всі системи машини працювали. Жодна машина не повинна стояти. Сучасні автомобілісти не звертають уваги на старовинні вказівники поворотів. Тому ми поставили на бампер звичайні. Вони виготовлені у стилі авто. На дуже вимогливих ретро виставках їх знімаємо, щоб авто повністю виглядало як оригінал".
Вартість такої машини серед колекціонерів від $75 до $80 тис.
Коментарі