Audi продовжує експерименти над своїм невеликим спорткаром ТТ. Новий концепт, названий ultra quattro, демонструє єднання автоспортивних технологій і цивільного модельного ряду - купе стало істотно легшим і додало в потужності. Про масове виробництво поки не йдеться.
Експериментуючи з легкими матеріалами, інженерам Audi вдалося знизити вагу нинішнього Audi TT S на 300 кг - прототип важить всього 1111 кг. Полегшити спорткар вийшло завдяки принципово новим матеріалам в силовій структурі кузова - йдеться про пластик, армованому углеволокном і магнієвими сплавами. Композитні матеріали застосовуються в конструкції центрального тунелю, стійок, даху і задній частині спорткара, а також при виготовленні аеродинамічних деталей. 20 кг дозволили "збрити" ультралегкі колісні диски. Композити використані навіть в підвісці - зокрема, з армованого пластику виготовлені пружини.
Деяку кількість ваги вдалося заощадити за рахунок використання титанової випускної системи, камер заднього виду замість дзеркал і серйозного полегшення салону. Зокрема, концепт позбавили задніх сидінь, а конструкція передніх крісел аналогічна застосовуваним на Audi R8 GT - вони на 22 кг легші, ніж стандартні крісла Audi TT S. Особливо наголошується, що економити на бортовому обладнанні в Audi не стали.
Двигун для Audi TT ultra quattro запозичили у Audi S3. Дволітровий турбомотор розвиває 310 кінських сил і 400 Нм крутного моменту, забезпечуючи не тільки 38-сильне перевагу в потужності перед Audi TT S, але і 4,2-секундне прискорення до "сотні".
У Audi говорять, що завдання концепту - демонструвати можливості "інтелектуального поєднання матеріалів". Серійне втілення Audi TT ultra quattro навряд чи отримає, але в Інгольштадті говорять, що частина технологій може бути використана для випуску обмежених серій спорткарів.
Коментарі