Продажі легковиків у липні виявилися більшими червневих майже на 20%, але менше 15%, ніж результати аналогічного періоду минулого року. При цьому особливу популярність набирають нові легковики з дизельними моторами. Такі машини у липні порівняно з першим місяцем літа показали зростання майже у 2%.
Про це повідомляє український сайт із продажу авто RST.ua.
Згідно з даними ринку нових авто та реєстрації транспортних засобів, у липні 2013 року дизельні легковики становили понад 22,5% від загальної кількості проданих машин (майже 18 тисяч). При цьому, зростання продажів "дизелів" намітилося відразу після введення спецмита на імпортні автомобілі з бензиновими двигунами об'ємом 1-2,2 літрів. За останні чотири місяці частка нових дизельних легкових машин збільшилася на 8%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 100 кілометрів електромобілем обходяться у дві гривні
У цінових же сегментах автомобільні переваги українців залишилися колишніми. Так, частка "бюджетних" авто вартістю до 17 тисяч доларів у липні становила 46%. Продажі у сегменті машин від 17 до 35 тисяч доларів виявилися на рівні 38%, а "преміум" і "люкс" класи дорожче 35 тисяч доларів узяли 16% ринку нових легкових авто.
Експерти допускають, що у цінових сегментах можуть відбутися зміни на користь "бюджетних" авто дешевше 17 тисяч доларів. Ще варто очікувати додаткового падіння ринку нових авто в Україні, на якому вже негативно позначилися спецмита на імпорт машин, як адекватна реакція на підписаний утилізаційний збір.
"Найбільш сильно утилізаційний збір торкнеться ринку автомобілів середнього цінового сегменту, а саме 17-35 тисяч доларів, і вплине природним чином на зниження обсягів продажів таких авто, оскільки альтернативи у цьому сегменті, за який не потрібно буде платити додаткові кошти за утилізацію, просто немає. У бюджетному ж сегменті ЗАЗ і "Богдан" заберуть собі ще більшу частку продажів. Тим самим, прямоконкурентні автомобілі можуть узагалі зникнути з українського ринку, але загальні обсяги продажів "бюджетного" сегменту збільшаться. Попит на преміум автомобілі залишиться аналогічним. Що стосується ринку уживаних автомобілів, то такі машини подорожчають пропорційно, але з невеликим запізненням", - вважають експерти.
Коментарі
2