Через неприйняття в Україні підвищених вимог до якості бензину на вітчизняний ринок імпортується низькоякісний продукт.
Про це повідомив директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн у ефірі Першого ділового каналу.
"Ми бачимо багато російського дизельного пального стандарту "Євро-2" і "Євро-3", так само є партії інших неліквідів. Україна потрохи перетворюється на зливну яму. Навколо нас у всіх країнах стандарти стають більш жорсткими. Тому куди дівати неліквідний товар? Туди, де його продаж дозволений", - сказав він.
Відповідаючи на питання, чому українські чиновники не хочуть запровадити підвищені вимоги до якості бензину, фахівець зазначив:
"Тут абсолютно зрозуміла причина - в тому, що окремі підприємства, зокрема Щебелинський газопереробний завод, який входить в структура НАК "Нафтогаз України", випускає паливо за старими стандартами, і їх скасування, безумовно, призведе до зупинки підприємства. Саме тому чиновники з року в рік продовжують ці стандарти".
Куюн нагадав, що уперше перехід на підвищенні стандарти якості планувався у 2007 році.
"І маємо вже пролонгацію до 2013 року. А в проекті технічного регламенту, який сьогодні зараз обговорюється в уряді, цей перехід запланований на 2017 рік. Таким чином запізнення у переході на підвищені стандарти якості становитиме 10 років", - підсумував експерт.
Нагадаємо, раніше фахівці паливного ринку склали рейтинг країн за вартістю бензину.
Коментарі
1