




Саморобний електромобіль "Електра-2" із нержавіючої сталі показали у Києві під час виставки "Ретро та екзотика моторшоу", що проходила у Пушкінському парку.
"Електра" має каплеподібну форму. Низький капот із трьома ребрами жорсткості плавно переходить у лобове скло із одним двірником. На дверях встановлено масивні хромовані дзеркала. Дах машини можна відчиняти окремо над переднім пасажиром і водієм.
Салон електромобіля розрахований на двох - водія та пасажира.
На правих і лівих дверях напис "На регистрацию в ГАИ", ззаду - "made in Ukraine".
"Ця машина ще не закінчена й не зареєстрована в ДАІ, - каже її власник Михалич, 74 роки. Він її сам зробив. - У нас, в Україні, електромобіль створити можна, а зареєструвати зась! Вона вже три роки могла б їздити, так ніяк на облік не можу поставити: чиновники постійно палки в колеса сунуть. То одну перевірку пройди, то іншу, то за те заплати, то ще за щось. Останнє, що вони від мене вимагають - перевірити вихлоп машини. Але ж це електромобіль, тут його немає!".
Це вже другий електромобіль, який створив чоловік. На першому він встановив свинцеві акумулятори, на новому - літій-іонні.
"Свинцевих акумуляторів мені тоді вистачило на півтора року. А вони ж недешеві. Довелося свого "Запорожця" продавати, щоб купити нові до першого електромобіля. Все, що зекономив на бензині, витратив на акумулятори. Після того дуже розчарувався в електромобілях, 15 років нічого не робив. Якраз за цей період з'явилися літій-іонні акумулятори. Вони легші, довше тримають заряд і служать понад 15 років", - розповів чоловік.
"Електра" на одному заряді зі швидкістю 50 км/год проїжджає 160 км. Для повного заряду акумуляторів потрібно 6 годин.
"Електромобіль можна розігнати до максимальної швидкості 150 кілометрів за годину, тільки тоді заряду акумуляторів вистачить на менше", - сказав власник авто.
Коментарі
6