У Німеччині на автомагістралі проклали перші у країні десять кілометрів контактної лінії для зарядки гібридних вантажівок.
Першу гібридну електричну дизельну вантажівку вже підключили за допомогою пантографа, як потяг, до електричної мережі і відправили трасою між Дармштадтом і Франкфуртом.
Перед впровадженням технології на автобані загального користування, влада спільно з експертами компанії Siemens тестувала її кілька років поспіль за межами громадських доріг.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Створили електрогенератор, що розташований в колесі авто і працює від його деформації
Система розроблена німецьким конгломератом Siemens ще у 2012 році. Вона дозволяє гібридним вантажівкам заряджати свої батареї під час руху зі швидкістю до 90 км/год.
Технологія стала новою віхою в боротьбі за зниження шкідливих викидів від вантажівок.
Такі ділянки електричних магістралей були побудовані в Швеції та Сполучених Штатах. Інші рішення для зарядки електромобілів під час руху включають рейки, вбудовані в асфальт. Влада країни розраховує, що проект набере обертів і дозволить знизити кількість шкідливих викидів від фур. Про це повідомили на tsn.ua.
У німецькій федеральній землі Гессен відкрили перший електричний автобан. На відрізку шляху довжиною близько 14 км на трасі A5 між Вайтерштадтом і Мьорфельденом по кілька разів на день проїжджатимуть електровантажівки.
Коментарі