субота, 29 лютого 2020 16:30

Тягне 3,5 тонни і має повний привід - як їде новий Nissan Navara
24

Nissan Navara
Фото: Володимир Мукан
Nissan Navara
Nissan Navara
Nissan Navara
Nissan Navara

Торік в Україні почали продавати новий японський повнопривідний пікап Nissan Navara.

Він коштує від 862 750 грн. Модель пропонують у комплектаціях - Tekna, Platinum і Platinum New. Можна обрати серед двох дизельних двигунів і двох варіантів коробок передач.

Беремо на тест-драйв Navara у найповнішій комплектації із 2,3-літровим двигуном TWIN TURBO потужністю 190 к.с. і 7-ступеневим "автоматом".

Знайомство

Автомобіль має рамну конструкцію. Завдяки дутим колісним аркам, різкій виштамповці на дверях і високому кліренсу виглядає міцним і потужним. Кузов із задніми ліхтарями не здається додатковою деталлю, загалом силует пікапа гармонійний. Солідності додає хромоване покриття на решітці радіатора, рейлінгах, дзеркалах і ручках дверей.

Деякі стилістичні елементи перегукуються із попереднім поколінням моделі - у подібний спосіб скомпоновані передні фари із решіткою радіатора, капот також лишили високим без стрімкого аеродинамічного нахилу. Було б практичніше, якби крайні точки арок коліс і бампера обшили нефарбованими чорними пластиковими накладками. Це б вберегло кузов від пошкоджень на бездоріжжі чи в лісистій місцевості.

Як і в інших моделях цього виробника, по всьому периметру корпуса автомобіля встановлені камери. Центральна - в емблемі, по одній в дзеркалах і біля ручки заднього борту.

Пікап може перевозити в кузові тонну вантажу й тягнути на буксирі до 3,5 тонн

Кліренс позашляховика - 22,3 сантиметри. Аби легше діставатися в кабіну, є підніжка. Машина може без шкоди долати брід завглибшки 60 сантиметрів. Цікаво, що позаду встановили не ресорну, а багатоважільну підвіску. Вона не поступаться у вантажопідйомності й міцності ресорам - пікап може перевозити в кузові тонну вантажу й тягнути на буксирі до 3,5 тонн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 8 циліндрів і 3 тонни маси – як їде найдорожчий Infiniti

На обох боковинах кузова в автомобіля - лючки. Один для заправки дизпаливом, інший сечовиною. Її змінюють раз на 30 тис. км. Ця система зменшує шкоду від вихлопних газів. До речі, за токсичністю новинка відповідає вимогам "Євро-6".

Кузов

Кузов у "Навари" чималий, його розміри - 1585х1560х498 мм. Із середини він обшитий нефарбованим чорним пластиком. Зверху його можна зачинити ролетами. Обшивка і механізм верхнього закриття - це додаткова опція. Замість неї можна замовити різні варіанти кунга.

Задній борт, порівняно із п'ятими дверима позашляховиків, важкий, його ручка туга, аби випадково ніхто не відчинив. У нашій комплектації в автомобіля безключовий доступ, тому щоб відперти борт, приходилося видобувати невеликий ключ із брелка до машини. Це не дуже зручно. Для щоденного користування краще мати ще один стандартний зовнішній ключ. Сам борт зроблений із запасом міцності, він витримує вагу кількох людей. Було б добре, якби для його внутрішньої сторони також передбачили якусь гумову накладку. Інакше він після перших завантажень і перевезень він буде подряпаним.

Автор: Володимир Мукан
  Nissan Navara
Nissan Navara

Для зручності перевезення тендітних і невеликих вантажів можна відкинути заднє сидіння в кабіні. До речі, саме під сидінням - штатне місце домкрата. Саме ж запасне колесо знаходиться під кузовом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тяговитий двигун і азартний характер - тест-драйв нового Nissan Qashqai

Салон

Ззаду місця вдосталь і для голови, й для ніг високих пасажирів. Вільно розмістяться троє дорослих середньої комплектації. Крісла зручні, обшиті шкірою, проте жодних регулювань не мають. У спинок більш вертикальна посадка, ніж в пасажирських позашляховиків. Підлокітник відсутній. Та він у автомобілях такого класу й непотрібний.

Для пасажирів заднього сидіння встановили дефлектори повітря. Завдяки ним позаду взимку буде тепло. Кут відчинення дверей чималий, в авто зручно заходити людям будь-якої комплектації.

За кермом

Водійське місце виглядає сучасно та функціонально. Посадка у кріслі значно вища, ніж у інших кросоверів цього бренду, що продаються в Україні. Сидіння можна легко налаштувати під себе. Кермо відрізняється за дизайном від рульового колеса в нових X-Trail. Не має скошеного внизу обода, інакше виглядає центральна частина й регулятори на спицях. До речі, рульову колонку можна відрегулювати лише за висотою. В глибину - ні.

Автор: Володимир Мукан
  Nissan Navara
Nissan Navara

Пластик скрізь твердий. Кермо, важіль коробки передач, підлокітник обтягнуті шкірою. Єдине, не надто підходящим є глянцевий пластик внизу важеля коробки передач. На ньому видно відбитки пальців і його легко подряпати. Для переднього пасажира є ручка на стійці біля лобового є, для водія - немає. Хоча вона б там не завадила для зручнішого заходу до салону.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий багажник і повно електроніки - на що насправді здатен Nissan X-Trail

Загалом впадає в око акцент на практичності салону - всі кнопки й перемикачі знаходяться у звичних місцях, деякі кнопки крупного розміру, аби їх було зручно тиснути в рукавицях, надана перевага простішим і надійним рішенням, тому ручник не електронний, а звичайний, кліматичні налаштування також реалізовані через три звичні ручки. Особливо корисне рішення - три розетки на 12 В навколо місця водія.

Машина може без шкоди долати брід завглибшки 60 сантиметрів.

Мультимедійна система має інтуїтивні налаштування і великий 8-дюймовий сенсорний дисплей. Вона підтримує Apple CarPlay і Android Auto.

На зручному місці встановлений перемикач режимів руху. Можна обирати один 4WD High — для легкого бездоріжжя, 4WD Low — для серйозного позашляхового руху по піску, снігу чи бруду, 2WD - для руху по асфальту.

З начиння тут є все, що і в цивільних недешевих позашляховиках. Двозонний клімат, круїз-контроль, датчики світла і дощу, камери, повно електроніки.

Їдемо

Після натиснення на кнопку запуску машина миттєво заводиться. Посиленого шуму та вібрації дизеля в салоні не чутно. Переводжу важіль коробки передач в режим "драйв" і рушаю. Їду на моноприводі, він тут задній. За потреба можна підключити передній.

Висота посадки нагадує вантажівку чи автобус. Незвично, що в лобове скло видно капот. Загалом огляд із водійського місця інформативний, добре допомагають крупні дзеркала. У перші хвилини важко контролювати габарити, незвичним є великий радіус повороту, але за півгодини їзди звикаю. Маневрувати допомагають камери. Однак бракує парктроніка. Було б добре, якби він видавав сигнал попередження під час наближення до перешкоди.

Позаду встановили не ресорну, а багатоважільну підвіску

Педаль газу нечутлива із великим ходом. Як тільки починаю на неї тиснути після половини ходу, машина розганяється значно жвавіше. Такі налаштування дуже вдалі. Дозволяють дозовано давати газ коли потрібно. Особливо це треба при доланні ожеледиці чи бездоріжжя.

Коробка передач перемикається плавно і невідчутно. У перші години було відчуття, що це варіатор.

Рульове керування не гостре. Кермо крутити дуже легко, воно інформативне. На швидкості відчуваються крени.

Автор: Володимир Мукан
  Nissan Navara
Nissan Navara

Підвіска як для цього класу машин м'яка. Завдяки відмові від задніх ресор автомобіль комфортний в подорожах, чудово тримає дорогу і надміру не підстрибує задня частина на лежачих поліцейських і пагорбах.

Витрата пального – до 9 літрів у місті й близько 6 на трасі. Зрозуміло, що при різких прискореннях на повному приводі, долання бездоріжжя пального йде більше.

У діапазоні 2,4-3 тис. обертів двигуна машина динамічна, швидко прискорюється і на трасі без дискомфорту може підтримувати 150 км/год.

Автор: Володимир Мукан
  Nissan Navara
Nissan Navara

Під час поїздок бездоріжжям на повному приводі автомобіль добре "ковтає" дрібні й середні ями. Завдяки цьому можна рухатися пересіченою місцевістю при 60-80 км/год. Автомобіль не має блокування диференціалу. Проте мені це й не знадобилося. У "Навари" чимало електронних систем, що допомагають підніматися на підйом, запобігають пробуксовуванню, що все в сукупності дає хороший контроль на бездоріжжі.

Nissan Navara
Двигун дизельний TWIN TURBO, 2,3 л, 190 к.с
Коробка передач автоматична, 7-ступенева
Кліренс 22,4 сантиметри
Вантажопідйомність 1 тонна, буксирує до 3,5 тонн
Розміри кузова 1,58 х 1,56 метри
Прискорення до 100 км/год 10,8 секунд
Максимальна швидкість 180 км/год
Витрата пального 8,7 літрів у місті, 5,9 літрів на трасі
Вартість від 862 750 грн

Navara - це практичний місткий пікап із чудовою прохідністю. Він підійде для тих, хто часто їздить неасвальтованими дорогами, перевозить вантажі й час від часу подорожую на відстані понад 500 кілометрів за раз.

Зараз ви читаєте новину «Тягне 3,5 тонни і має повний привід - як їде новий Nissan Navara». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути