Цьогоріч почали продавати оновлені кросовери Мazda СХ5. Ще до рейстайлінгу ця модель стала найпопулярнішою серед всіх машин цієї марки. В першу чергу, через оптимальний розмір і яскравий дизайн.
Беремо авто у повній комплектації на тест-драйв, щоб познайомитися із ним ближче.
Знайомство
У СХ5 — масивна решітка радіатора. Передній і задні бампери майже не виступають. Арки коліс, пороги й нижні частині бамперів оздоблені чорним пластиком. Кліренс - 20 сантиметрів. 5 камер вмонтовані по периметру всього кузова. В оновленій версії вже є система кругового огляду. Передній й задні ліхтарі світлодіодні.
Цей автомобіль — із повним приводом у топовій комплектації. Оснащений бензиновим 2,5-літровим двигуном потужністю 194 к.с.
Оглядаю багажник
Спершу відчиняю задню дверцю багажного відсіку. Вона оснащена електроприводом. Об'єм багажника — 477 літрів. У внутрішній бічній стінці є розетка на 12 вольт, пасочки для фіксації вантажу, невеликі відсіки для дрібниць. Запасне колесо в комплекті не йде.
Замість нього - сабвуфер і ремкомплект із компресором. Ліхтар із внутрішнього боку дверці багажника можна вимикати. Це зручно, коли є потреба тривалий час тримати машину із відчиненою 5-ю дверцею.
Спинки задніх сидінь складаються після відтягування спеціальних важелів у багажнику. Так можна збільшити об'єм відсіку до 1377 літрів.
Сідаю позаду
Салон моделі стали оздоблювати якіснішими й дорожчими матеріалами — деревом, шкірою наппа, алюмінієвими вставками. Стеля машини — чорного кольору.
На задніх місцях просторо для трьох дорослих. Проте в людей зростом понад 190 см ноги в переднє сидіння впираються. Нахил спинки можна регулювати. Це зручно під час довгих подорожей, коли набридає знаходитися в одному положенні. Підлокітник заднього дивану має підстаканники та два USB-порти.
На місці водія
На водійському місці посадка зручна та висока. Крісло оснащене електроприводом, пам'яттю положень, підігрівом і електровентиляцією. Кермо має великий діапазон налаштувань за висотою та на себе.
Торпеда виготовлена із м'якого пластика. Має вставки із ясеня та кольорового металу. Чимало деталей салону оздоблені шкірою. Кнопок і перемикачів на торпеді небагато, усі встановлені в ряд, як у БМВ. Металеві регулятори центральної консолі віддають прохолодою. Меню на сенсорному екрані перекладено українською. Всі символи та показники легко зчитати. На дисплей мультимедійного центру можна транслювати зображення зі смартфонів.
Центральний підлокітник за положенням не регулюється. Людям невисокого зросту було б зручніше, якби його розмістили ближче до торпеди.
Рушаю
Тисну на кнопку запуску двигуна — синхронно підскакують стрілки спідометра й тахометра. Спідометр тут — це дисплей із зображенням шкали та стрілки.
На лобове скло проектуються показники швидкості й налаштувань машини. Це зручно, бо не потрібно опускати очі на панель приладів.
Переводжу важіль коробки передач у "драйв" і рушаю. Машина швидко прискорюється. На найбільших обертах двигун видає низький гул, як в спортивних моделях. Підвіска — вміру жорстка, але м'якша, ніж у меншої моделі СХ3. Керування гостре, подібне до спортивних машин.
Виїжджаю на столичний просп. Степана Бандери. Електроніка спеціальними сигналами в бічних дзеркалах попереджає про транспорт у мертвих зонах видимості. Як тільки випадково перетинаю лінію розмітки, кермо протидіє моїм діям — повертається в зворотній бік і повертає машину в свій ряд.
До 100 км/год вдається розігнатися трохи більше ніж за 9 секунд
СХ-5 оснащений системою "Айлуп", що під час гальмування перетворює кінетичну енергію на електричну й заряджає конденсатор. Це зменшує навантаження на генератор і скорочує витрату пального на 5-10%. Заощаджує пальне опція автоматичного заглушення двигуна під час короткотривалих зупинок, наприклад, на світлофорах чи перед пішохідними переходами.
Виїжджаю на грунтовку в лісосмузі неподалік Борисполя. Глибокі колії й горби машина долає легко. Час від часу звучить сигнал парктроніка, який сприймає високу траву за перешкоду. На піщаній місцевості, коли передні колеса пробуксовувують, підключається задній привід.
За містом випробовую круїз-контроль. СХ5 рухається із заданою швидкістю 90 км/год. Як тільки скорочується дистанція до машини попереду, авто гальмує. Після увімкнення лівого повороту для обгону й виїзду на зустрічну смугу — самостійно набирає швидкість. Круїз-контроль — адаптивний, він добре тримає авто в потоці. Можна виставити бажану дистанцію, яку машина має зберігати.
На Бориспільській трасі перемикаюся на режим "Спорт". Перемикаю передачі вручну підкермовими пелюстками. До 100 км/год вдається розігнатися трохи більше ніж за 9 секунд. Як тільки проїхав понад 150 км, на панелі приладів з'явився напис "Відпочиньте" - спрацювала система контролю втоми водія.
Коментарі