14 травня 1966 року японський автовиробник Subaru почав використовувати опозитні двигуни на своїх автомобілях.
Першою машиною з таким мотором стала Subaru 1000. Авто оснастили переднім приводом. У цей період багато автовиробників намагались створити авто з приводом на передні колеса, але Subaru створив і предньопривідну, і опозитну машину.
У 1970 роках автомобілі Subaru почали оснащувати повним приводом. Таке компонування стало корпоративною філософією марки - опозитний двигун та система повного приводу. До появи моделі Leone 4WD Station Wagon на ринку не було легковиків із системою повного приводу.
Після цієї моделі японський автовиробник випустив пікап Subaru Brat, який успішно продавали на американському ринку. Машина мала спільну платформу із моделлю Leone.
Горизонтальний опозитний двигун робить центр ваги автомобіля нижчим, що дає кращу керованість. Саме тому Subaru Impreza мала перевагу на ралійних змаганнях у 90-х роках минулого століття.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Легендарна еволюція від Lancer, яка пішла в історію
Компанія продовжує випуск повнопривідних автомобілів із системою фірмового повного приводу. Нині в Україні можна купити моделі Forester, Outback, XV, WRX нової генерації.
Компанія Subaru випустить гібридну версію "зарядженого" седана WRX STI. На ньому цей же опозитний двигун, який працюватиме з електромотором.
Нагадаємо, спортивний автомобіль Subaru Impreza WRX STI випускають у кузовах седан та хетчбек. STI - це потужніша версія Subaru WRX, але й цього українцям мало.
Коментарі