Спортивний автомобіль Subaru Impreza WRX STI випускають у кузовах седан та хетчбек. STI - це потужніша версія Subaru WRX, але й цього українцям мало.
В Україні доробляють топові Subaru Impreza, витягуючи з опозитних двигунів понад 500 к. с.
Із 2-літрового мотора можна отримати віддачу у 350 "коней". Це можливо при установці модифікованої турбіни та зміни деяких комплектуючих. Двигуни Subaru WRX STI об'ємом 2,5 л. форсують до 500 і більше к. с.
Так, хетчбек WRX STI отримав потужність 520 "коней" завдяки модифікованим гільзам циліндрів, поршням та шатунам. Також в цьому авто поміняли комплектуючі газорозпридільчого механізму. Силовий агрегат оснастили турбіною Precision 6262.
Екстер'єри японських спортивних автомобілів доповнюють карбоновими спойлерами, дзеркалами WRC Rally Mirrors та іншими аеродинамічними елементами.
Subaru Impreza WRX STI має гоночне коріння. Цю модифікацію створили для участі у Чемпіонату світу з ралі. Subaru World Rally Team почала використовувати WRX STI для участі в ралі у середині 90-х років минулого століття.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як в Україні тюнінгують Honda Civic
Цю модель й нині використовують у ралі. У Харкові гоночна команда "ХАДО Моторспорт" бере участь у ралійний змаганнях на Subaru Impreza WRX STI підготовки класу N4. Двигун у цьому класі не можна модифікувати, але можна замінити стандартну трансмісію. На харківській Impreza стоїть кулачкова КПП Samsonas. Автомобіль обладнали каркасом безпеки, спортивними сидіннями та ременями безпеки.
Gazeta.ua пропонує добірку тюнігованих Subaru Impreza WRX STI.
Коментарі