Субота, 11 травня 2019 20:01

Skoda Popular 1939 року представили у Києві на фестивалі Old Car Land
5

Режим для сприятливої погоди
Фото: Богдан Піхачек
Стильно і з потенціалом
"Розкладні" поворотники Skoda Popular
Паливний бак розташований під капотом біля двигуна
В дорогу з вітерцем

На "всю" набрав обертів найбільший технічний фестиваль України Old Car Land. Виставка військової техніки часів Другої світової війни, ретро автомобілі, шоу, музика, розваги, смачна їжа, історія якої буквально можна торкнутися, відчути на запах. Державний музей авіації імені О.К. Антонова вітає всіх любителів техніки і просто тих, хто хоче класно провести час.

Серед численних раритетних машин, увагу Gazeta.ua привернула й Skoda Popular 1939 року випуску.

Один з цікавих фактів з історії цього авто — стосується етапу, коли машина ще була в проекті. Над розваговкою цього транспортного засобу працював автомобільний конструктор Фердинанд Порше. Згідно з його задумом, двигун Popular-а розмістили у передній частині машини, а коробку передач — позаду.

"Конкретно цей автомобіль, зокрема особливий й тим, що це — кабріолет. Адже в основному, ця модель випускалась "в седані". Об'єм силового агрегату — 1221 кубічних сантиметри. Машина оснащена триступеневою коробкою передач. Стосовно підвіски: спереду встановлена поперечна ресора з фрикційними амортизаторами. Їх можна регулювати, варіюючи "жорсткість" ходу на свій розсуд. Затягнув гайочку — жорсткіше піде, відпустив — попливе. Позаду автомобіль оснащений незалежною підвіскою", - розповідає про свою Skoda Popular Володимир Резниченко.

Кузов автомобіля встановлений на раму хребтового типу, яка своєю конструкцією нагадує двошпичкову вилку з D-подібною ручкою з іншого боку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Авто Штірліца демонструють у Києві

Якщо спробувати нашвидкоруч знайти паливний бак цієї "чешки" - можна й не справитись. Курйоз полягає в тому, що він розташований під капотом біля двигуна.

"Я маю лівосторонній екземпляр, хоча в ті часи такі машини були "правшами" через лівосторонній рух в тодішній Чехословаччині. Така норма панувала в республіках до Другої світової війни. Змінили все чи не німці. Коли Вермахт зайшов в країну — їхня техніка "пішла" правою стороною. Проти танків не попреш, тому рух в країні змінили на правосторонній.

У мене це авто з 2008 року. Коли я його забирав у колишнього власника — воно мало більше спільного з купою металобрухту, аніж з транспортним засобом. Але моє захоплення автомобілями надало мені наснаги належно відреставрувати цю машину", - розповів власник Skoda Popular Володимир Резниченко.

Серед неординарних рішень, реалізованих на цьому Popular – система сигналювання щодо повороту. І звертаю увагу на те, що це саме система, а не просто лампочка з пластмасовою кришечкою. Якщо поворотник увімкнути — з кузова автомобіля "вистрелюють" чудернацькі шлагбауми, які, між тим, схожі на кумедні вушка, які наділяють машину своєрідною чарівністю. Однозначно виглядає це ефектно, навіть дещо футуристично, порівняно з "поворотниками сьогодення".

Це оригінальне авто та багато інших цікавих експонатів ви можете побачити на десятому ювілейному фестивалі Old Car Land, що триватиме до 12 травня. Всі охочі можуть відвідати його щодня з 9 ранку до 8 вечора за адресою: Київ, вулиця Медова, 1.

Триває ювілейний десятий фестиваль ретро-автомобілів Old Car Land. Відвідувачам покажуть військову техніку Другої світової війни, виставку автобусів. У спеціальній зоні можна купити ретро-автомобіль.

Зараз ви читаєте новину «Skoda Popular 1939 року представили у Києві на фестивалі Old Car Land». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 15991
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути