У Пушкінському парку Києва 12 квітня відкрилася чергова виставка ретро та екзотичних авто "Автоекзотика". Цього разу основний акцент було зроблено на автомобілях Другої світової війни. Вони представлені 15 екземплярами в тому числі досить рідкісними ГАЗ-ММ, ГАЗ-АА. Окрім того, в експозиції представлена бронетехніка, та Whillys - MB. Також на виставці нарешті почали показувати не тільки старі авто, Але й старі мотоцикли.
Поруч з центральною експозицією, що розташована у дальньому куту біля, сцени стоїть й одна з "перлин" нинішнього автосалону Rolls-Royce Silver Cloud Mk III - кабріолет 1965 року випуску. Модель виконана в кузові кабріолет та була призначена для американського ринку, про це свідчить не тільки коробка автомат, але й відсутність заднього шильдіку на якому вказувався літраж - в 60-ті роки Rolls-Royce не було сенсу вихвалятися літражом поруч з американськими мускул-карами, літраж двигунів яких сягав восьми літрів, тож доводилося брати "породистістю".
Поруч із Rolls-Royce стоїть одразу три американські дредноути 80-х років.
"Я давно закоханий у ці величезні машини, - розповідає президент Detroit клубу, володар Cadillac Brougham D'elegance 1989 року випуску Олексій Толкачов. - Вони величезні, розкішні та створені для людей, для плавного та впевненого пересування по місту. А головне вони зроблені з любов'ю. Зараз навіть у машинах представницького класу не побачиш таку любов до деталей. Я досить довго його ремонтував, ще є багато різних нюансів, які треба доробити, але його вже можна показувати на виставці, ну і кататися містом теж можна. Ви навіть і не уявляєте наскільки спокійно і впевнено почуваєшся за кермом такої машини".
На почесному місці біля входу стоїть головний експонат виставки - Wanderer 1939 року виробництва в кузові кабріолет з двигуном 2,6 літра.
"Ми ремонтували цю машину 4 роки, - розповідає представник ретро-ательє Василь Панкратов. Дуже складно знайти деталі на цю машину, так, наприклад, для двигуна двічі довелося купувати головку, перший раз у Москві, але вона виявилася з тріщиною, і як ми не старалися її заварити німецький чавун не дався. Другу головку купували вже в Європі. Це прем'єра цієї машини, а взагалі ми плануємо на ній з'їздити на ралі старих авто "Львівський трикутник", так що там ще обов'язково побачимось".
Недалеко від Wanderer стоїть легендарний Ford Mustang 1967 року дизайну славетного Керола Шелбі, 289 кінських сил та ти хижий дизайн одразу видають в ньому справжнього дорожнього монстра, якими були тогочасні мускулкари.
"Якось цього разу машин зовсім мало, немає що знімати, - скаржиться знайомий фотограф, - Що поробиш? В країні економічна стагнація".
Зовсім іншої думки організатори виставки: "За минулий рік українці купили біля 100 ретро-авто на суму біля 20 мільйонів доларів, ще біля 30 авто було знайдено в занедбаному стані в Україні. Колекціонери просто взяли тайм-аут щоб як слід підготуватися і восени представити нові ретро-авто".
Коментарі