Ексклюзиви
пʼятниця, 29 березня 2013 10:03

Кермо Mercedes-Benz обтягнули шкірою електричного ската
10

Mercedes-Benz CLK
Фото: Фото: Володимир Мукан
Mercedes-Benz CLK
Mercedes-Benz CLK
Mercedes-Benz CLK

На вихідних у столичному виставковому центрі "Акко Інтернешнл" пройшла виставка авто- та мототюнінгу "Тюнінг Мотор Шоу-2013". На захід привезли понад 30 удосконалених і саморобних машин. Однією із найбільш складних тюнінгованих моделей був Mercedes-Benz CLK у 170-му кузові.

Автомобіль із відкидним верхом стояв у центрі другого залу. Його двері відчинені вгору. Mercedes має змінений капот, двері та бампери. Встановлені великі 20-дюймові колеса.

"Тюнінг цієї машини почали три роки тому. Тоді господар купив її. Захотів змінити зовнішній вигляд і модернізувати салон, - розповідає директор столичного тюнінг-ательє EXSA, що займається кузовними роботами, Олесандр Єрємєєв. Там робили тюнінг Mercedes-BenzCLK. - Спочатку ми з господарем обговорили концепцію зміни дизайну, намалювали ескіз у комп'ютерній програмі 3D-МАХ і змінили колеса. Замість стандартних 15-дюймових поставили 20-дюймові із низькопрофільною гумою".

Щоб помістити великі колеса у арки автомобіля, працівники тюнінг-ательє почали змінювати кузов машини. Розширили арки, змінили форму передніх і задніх крил. Після тюнінгу кузова Mercedes-Benz поширшав на 40 сантиметрів.

"У передні крила вмонтували нові повітрозбірники. Робили їх вручну. Решітки обклеїли вуглеволокном і покрили лаком. Щоб лицева частина автомобіля гармонійно виглядала із новими передніми крилами, ми змінили старий капот на новий, більш підходящий за дизайном. Фари теж змінили - встановили із С-класу 203 кузова. Вони краще поєднуються із новим обличчям машини", - розповів Єремєєв.

Двері автомобіля відкриваються вгору, привід механічний.

"Спочатку хотіли встановити електропривід. Тоді достатньо було б натиснути на кнопку, щоб вони відчинилися. Але, на жаль, поки довелося відмовитися від цієї ідеї, бо більшість сервоприводів ненадійні. З механічним приводом дверей теж довелося добряче попрацювати, підігнати їх під цю модель машини, переробити його кріплення та двері", - зазначив Єремєєв.

Із заводських кузовних деталей у автомобілі лишилися тільки частково задні крила, кришка багажника та дах. Решту замінили на інші, із ексклюзивним дизайном.

Салон Mercedes-Benz обтягнули шкірою "алькантара" та "напа". Такий вид матеріалів використовують у оздобленні машин представницького класу Mercedes-Benz CL, BMW, Audi тощо.

"А кермо обтягнули шкірою електричного ската. Це, свого роду, "фішка", адже мало який автомобіль має кермо з таким покриттям. За своєю ціною шкіра ската прирівнюється до шкіри крокодила та змії", - зауважив Еремєєв.

На тюнінг свого Mercedes господар витратив $25 тис. Переважну більшість деталей робили на замовлення. Поки виготовляли кузовні та інші частини автомобіля, підганяли та встановлювали, машина знаходилася у напіврозібраному стані в майстерні тюнінг-ательє.

"Господар три роки чекав її. На третій рік, звісно, вже почав нервувати, але результат його приємно вразив. Бо ми практично створили для нього нову машину. Змінилася її керованість, плавність ходу, вигляд. Коли їдеш на такій по місту, практично кожен озирається на неї або фотографує", - розповів Єремєєв.

Характеристики двигуна у ході тюнінгу не змінювали, вони лишилися заводськими.

Зараз ви читаєте новину « Кермо Mercedes-Benz обтягнули шкірою електричного ската». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути