Вже майже два роки продається в Україні седан Hyundai Accent. Це найбільш продавана модель корейської марки в Україні. Аби скласти своє враження про цей автомобіль, ми взяли його на тест-драйв у столичному автосалоні "Едем-авто" на столичній вул. Великій кільцевій.
Hyundai Accent пропонують у семи комплектаціях вартістю від 118 300 грн до 159 500 грн. Автомобілі продають із 1,4-літровим (107 к.с.) і 1,6-літровим (127 к.с.) бензиновим двигуном. Також можна вибрати коробку передач між 4-ступеневою автоматичною і 5-ступеневою механічною. Ми беремо на випробування машину із 1,4-літровим двигуном і "автоматом" у комплектації Classik. Таке авто коштує 129 600 грн. Це найдешевша комплектація із автоматичною коробкою передач.
Знайомство
Ззовні новий Accent нагадує попереднє покоління цієї моделі лише емблемою на решітці радіатора. Автомобілі зовсім різні. Нова машина значно більша, її дизайн став трохи агресивнішим. Бічні ребра жорсткості автомобіля направлені донизу, йдуть від багажника до капоту, великі фари трохи випуклі. Дизайн машини дуже нагадує нову Hyundai Elantra та Hyundai Sonata. Передній бампер Accent, решітка радіатора та лицева панель виготовлені як одна суцільна пластикова деталь. Дверні ручки автомобіля, бічні дзеркала та заглушки замість протитуманних фар у бампері чорного кольору. У комплектації Comfort дзеркала і дверні ручки пофарбовані у колір кузова. На автомобіль встановлені 15-дюймові колеса, диски - чорні штамповані. Кліренс машини - 16 сантиметрів, як у КІА RІО, Chevrolet Aveo New, ZAZ Lanos.
Оглядаємо салон і багажник
Посадка на водійському місці висока, огляд спереду хороший, бічні стійки невеликі. Водійське сидіння має широкий діапазон регулювань. Також його можна піднімати вгору. Кермо зроблене із м'якого пластика. Воно регулюється за висотою.
Торпеда із твердого приємного на дотик пластику. Всі зазори на картах дверей і панелі приладів невеликі й рівномірні. Ручки регулювання на рульовій колонці та торпеда обертаються легко й інформативно.
У цій комплектації, як і у базовій (з "механікою") є кондиціонер, передні електросклопідйомники, центральний замок. На панелі приладів є екран бортового комп'ютера, на ньому відтворюється миттєве споживання пального автомобіля. Бардачок в салоні великий, але підсвітки немає. На місці магнітоли – заглушка, проте радіопідготовка й 4 динаміки встановлені. Немає в салоні футляру для окуляр і штурманського ліхтаря над дзеркалом заднього вигляду. Ця опція наявна у дорожчій комплектації Comfort (134250 грн).
Сідаю на заднє сидіння. Там просторіше, ніж у Chevrolet Aveo New. Особливо багато місця там по центру сидіння, адже звичний поздовжній тунель відсутній. Проте високим (зростом 190 см і вище) пасажирам бракуватиме місця для голови через похилу конструкцію даху. Спинка заднього сидіння складається повністю, а не частинами. Це не дуже зручно, коли треба перевозити одночасно 2-3 пасажирів і якийсь довгий вантаж. У комплектації Comfort (134 250 грн) спинка розкладається роздільно.
Багажник у машини місткий - 454 літри. Проте менший, ніж у конкурентів КІА RІО, Chevrolet Aveo New, Citroёn С-Elysee. Під днищем багажника традиційно розташоване запасне колесо. Воно тут повнорозмірне.
Рушаємо
З території автосалону на новому легковику виїжджає Олександр Гулак, директор салону "Едем Авто". Фари машини увімкнені.
"У заведеному Accent фари автоматично вмикаються із запуском двигуна. Неможливо вимкнути. Машини складають у Росії. За їхніми правилами дорожнього руху, там всі мають їздити із ближнім світлом фар навіть удень", - пояснює Олександр. Він виходить із машини й запрошує мене до водійського місця.
Підлаштовую під себе сидіння, кермо й дзеркала. Потім заводжу машину, роботу двигуна ледь чутно. До речі, ключ у цій комплектації звичайний, у версії Comfort (134250 грн) він складається.
Витискаю гальма. Переводжу важіль у режим "їзда" і рушаю. Педаль газу не дуже чутлива, передачі перемикаються плавно без затримок і ривків. На автотрасі натискаю газ до упору. До 60 км/год машина розганяється за 4-5 с. Причому на високих обертах завивання двигуна чи надмірного гулу не чутно. Бортовий комп'ютер показує миттєву витрату пального - 6,8 л на 100 км.
Заводська шумоізоляція автомобіля хороша. Огляд попри високу "корму" нормальний - ззаду видно всіх учасників руху. Спереду бічні стійки також не заважають огляду.
Латки та вибоїни на асфальті м'яко погойдують авто. Підвіска тут м'якша, ніж у Kia Rio. Сильно тисну на гальма - Hyundai зупиняється без заносу. Знову рушаю, але газ тисну легенько, ледь торкаючись, бортовий комп'ютер показує витрату пального 5,5 літрів на 100 кілометрів (на 60 км/год). Розганяю машину до 80 км/год й різко повертаю ліворуч – машину трохи нахилило, але керованості вона не втратила. Радіус розвороту в неї трохи менший, ніж у Kia Rio. Ставлю машину на ручник, фари автоматично гаснуть.
Переваги
1,4-літровий двигун швидко розганяє машину
Хороша шумоізоляція та якісний пластик салону
Сучасний дизайн
У комплектації Comfort є електропідігрів двірників і сидінь
Недоліки
Задня спинка у базовій комплектації відкидається повністю
Немає версії із круіз-контролем
Систему ESC (EBD+TCS+BAS) встановлюють лише у найдорожчій комплектації за 159 500 грн.
Коментарі
4