Автомобільний ринок України закінчив 2012 з показником 363,191 тис. автотранспортних засобів, таким чином, продемонструвавши зростання у 22%.
Такі дані навела асоціація "Укравтопром".
Споживчий попит на легкові автомобілі збільшився до позначки 243,043 тис. шт. або на 14%.
Обсяг первинних реєстрацій комерційних автомобілів виріс до 114,133 тис. шт. або на 41%. З таким результатом комерційний сектор автомобільного ринку України перевершив докризовий - піковий показник 2008 року в 1,3 раза.
Річний результат по ринку автобусів - 6,015 тис. первинних реєстрацій, що на 28% більше попереднього показника.
Частка продажів нової техніки в загальному обсязі первинного ринку становила: для легкових автомобілів - 98%, для комерційних авто - 19%, а для автобусів - 67%.
Найбільш продаваною маркою легкових автомобілів на первинному ринку нового автотранспорту в 2012 році стала корейська марка Hyundai, яка закінчила рік з показником 22,868 тис. авто, поліпшивши, таким чином, попередній результат майже на 5%.
Незважаючи на більш ніж 30-відсоткове зниження первинних реєстрацій нових ВАЗів в Україні, цей російський бренд зайняв друге місце рейтингу з показником 19,718 тис. шт.
Третє місце зберегла за собою вітчизняна марка - ЗАЗ. У 2012 році кількість первинних реєстрацій нових ЗАЗів склало 18,124 тис. авто.
На четвертому місці з 73-відсотковим зростанням і результатом 16,111 тис. авто - Kia.
Замикає ТОП-5 первинного ринку нових авто Volkswagen - 15,786 тис. шт.
У частині продажу нових комерційних автомобілів рейтинг виглядає наступним чином.
На першому місці автомобілі марки ГАЗ - 3,069 тис. шт. З невеликим відривом друге місце дісталося Fiat - 3,061 тис. шт. Третє місце з показником 3,031 тис. авто зайняв Volkswagen. Реалізація 2,154 тис. комерційних автомобілів марки Renault забезпечила цьому бренду четверте місце. І замикає п'ятірку лідерів 2012 Ford з підсумковим показником 1,403 тис. шт.
ТОП-5 ринку нових автобусів впевнено очолює вітчизняний бренд БАЗ - 1,153 тис. шт. Російський ПАЗ розташувався на другому місці з результатом - 541 автобус. На третьому місці запорізький I-Van з річним показником - 517 шт. Російський ГАЗ зайняв четверту позицію. Попит на автобуси цього бренду в 2012 році становив 494 шт. Українська марка РУТА замикає п'ятірку лідерів з результатом 323 нових автобусів.
Підводячи підсумки 2012 асоціація "Укравтопром" відзначає, що частка автомобілів і автобусів, виготовлених вітчизняними підприємствами на первинному ринку нового автотранспорту, склала всього 20%, що на 8% менше попереднього результату.
Коментарі
4