Французька компанія Renault відкрила завісу таємниці над своїм новітнім концептом, зовнішній вигляд якого відданий на відкуп дизайнерові Россу Лавгроуву. Автомобіль буде задньомоторним електрокаром і повинен пробудити емоції в жителях великих міст.
Судячи з тексту офіційного прес-релізу, Лавгроуву настійно порекомендували надихнутися Renault 5, яка випускалася у вісімдесятих, і Renault Twingo, що з'явилася в дев'яності.
Є спокуса прийняти Twin'Z (це ім'я отримав концепт) за Twingo майбутнього, але хіба що віддаленого - навряд чи демократична малолітражка в найближчі роки отримає кузовні панелі з карбону. У присвячених машині матеріалах згадується, що в основі конструкції концепту лежить просторова рама, у що віриться насилу через відсутність середніх стійок і при вельми тонких передніх.
У рух Twin'Z призводить електромотор (68 к.с.), який передає крутний момент на задні колеса (максимальна швидкість - 130 км/год, запас ходу - 161 км). Втім, дизайну машини французи приділяють значно більше уваги. Останні концепт-кари Renault створюються в рамках єдиної концепції, відображаючи ті чи інші види діяльності людини. Twin 'Z в цій системі "співвідноситься з фазою "гри". Представники компанії називають новинку "кумедним, сучасним і артистичним проектом міського автомобіля".
В очі кидається перш за все велика кількість світлових і колірних ефектів, а також аскетичність інтер'єру, де на передній панелі є лише рульова колонка і рідкокристалічний екран приладової панелі. Представники Renault звертають також увагу на "природний" дизайн колісних дисків, дизайн яких викликає асоціації з гілками дерев.
Коментарі