Лімітовану версію Mazda MX-5 продали у США за один тиждень. Ексклюзивна модифікація японського родстера отримала назву RF Launch Edition, повідомляє прес-служба Mazda.
Тираж цієї версії склав всього одну тисячу примірників. Половину з них запропонували ще до початку продажів лише обраним клієнтам компанії. За сім днів офіційні дилери Mazda зуміли зібрати необхідну кількість замовлень, щоб почати продажі другої половини родстеров, яка була доступна всім бажаючим. Друга половина розійшлася ще швидше – дилери набрали 500 замовлень за 13 годин.
Mazda MX-5 RF Launch Edition представили на американському ринку в кілька "урізаної" версії. Так, японський автовиробник привіз в США автомобілі в одній єдино можливою колірній гамі - Machine Grey, тоді як європейським клієнтам пропонували більший вибір забарвлення кузова.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нову Mazda поставили на конвеєр
З технічної точки зору, американська версія нічим не відрізняється від європейської. Зокрема, лінійка двигунів, яка часто розрізняється для різних країн, в цьому випадку виявилася ідентичною – обидві версії отримали два бензинових двигуна потужністю 141 к. с. і 182 к. с..
У компанії особливо відзначають, що американські клієнти, на відміну від європейських, є прихильниками "класичного водіння" і в більшості воліють механічну коробку передач. Так, як повідомляють в прес-службі Mazda, 67% клієнтів замовили новий MX-5 у комплекті з 6-діапазонною "механікою", замість автоматичної КПП з аналогічною кількістю передач.
Нагадаємо, в Україні з'явилася нова Mazda MX-5.
Коментарі