20 липня 1965 року на заводі "Комунар" випустили 100-тисячний автомобіль "Запорожець".
Цей радянський мікролітражний автомобіль малого класу пішов у серію з 1960-го. За більш ніж 30 років із конвеєра зійшло 3,5 млн "народних" автомобілів різних моделей.
У народі ЗАЗ-965 називали "горбатим" - за форму кузова. Дизайн скопіювали з італійського FIAT 600. Характерною особливістю дизайну авто були бічні повітрозабірники. Їх тут же прозвали "вухами". Від інших радянських машин "Запорожець" відрізнявся розташуванням двигуна - позаду пасажирського салону. Під капотом встановлювали двигун потужністю 27 к.с. Мотори для ЗАЗ виготовляли на заводі у Мелітополі. "Горбатий" розганявся до 90 км/год.
У 60-х "Запорожець" коштував майже 2 тис. рублів. Тоді як "Москвич" - майже 15 тис. У 80-ті вартість "горбатого" зросла до 4 тис. і дорівнювала двом щорічним зарплатам радянського громадянина.
Gazeta.ua підготувала добірку радянської реклами "Запорожців".
Таку рекламу показували по телебаченню:
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як рекламували автомобілі в СРСР
3 квітня, 41 рік тому з конвеєра зійшов радянський автомобіль "Нива". Зараз його продають під маркою LADA 4×4. Розробляв "Ниву" радянський автомобільний конструктор Петро Прусов. Машину назвав на честь своїх дітей Наталії та Ірини та дітей першого головного конструктора ВАЗа Володимира Соловйова - Вадима та Андрія.
Коментарі