Дизайн авто привертає увагу кутастими фарами, невеликими боковими вікнами та ліхтарями майже на всю задню стійку кузова. Капот формою схожий на той, що має "Suzuki Swift". Розмірами схожа на малолітражки "Hyundai Getz", "Сhery QQ", 3,7 м завдовжки та 1,68 м завширшки. Посадка в автомобілі висока. Капоту із середини не видно.
"Завдяки такому рішенню вдалося досягти максимального огляду з водійського крісла. Машина має високу маневреність в умовах міського руху. Завдяки малому радіусу повороту та по парковці. "Сузукі" обладнана новим двигуном, який може розвивати 86 кінських сил із обсягом 1,2 літри," - розповіла Gazeta.ua генеральний директор компанії "Автоінтернешнл", офіційного імпортера "Сузукі" в Україні Олена Дуніна.
"В Україні машину продаватимуть лише у повній комплектації. Бо споживач цього вже очікує, він звик до комфорту".
Легковик має два електричні склопідйомники, підігрів передніх сидінь, кондиціонер, аудіосистему, електропривід зовнішніх дзеркал, гідропідсилювач керма, антиблокувальну систему гальм, автоматичну коробку передач і шість подушок безпеки.
Салон виконано із сірого пластика із світлими вставками. По центру панелі приладів розташовано великий білий циферблат спідометра із чорними цифрами. Над ним - меншого діаметра тахометр. Прилад закріплено, як у ралійних авто.
"Саме ім"я говорить за себе, бо "сплеш" - це з англійської бризки, краплі, сенсація. Тому ми сподіваємося, що ця машина вартістю 129 тисяч гривень приверне увагу покупців".
Малолітражку обладнали двигуном 1,2 потужністю 86 к. с. До "сотні" "Сузукі" розганяється за 14,9 с., його максимальна швидкість становить 170 км/год. Споживає "краплинка" у місті 7,8 л пального на 100 км, на магістралі - 4,9 л.
Фото: Володимир Мукан/Gazeta.ua
Коментарі
1