




Компанія Nissan розсекретила четверте покоління свого Pathfinder. Як і очікувалося, в серії позашляховик перетворився на кросовер, розділивши платформу з Infiniti JX. Pathfinder отримав 260-сильний V6, систему повного приводу All Mode 4x4 і став більш економічним.
Перетворення Pathfinder з позашляховика на кросовер з несучим кузовом в Nissan пояснюють тенденціями ринку: продаж рамних повнопривідників за останній час неухильно знижуються, а покупці віддають перевагу більш економічним і керованим моделям. Тим часом, виробники заявляють, що зберегли свою новинку і неабиякі позашляхові здібності.
Nissan Pathfinder отримав модульну платформу кросовера Infiniti JX, представленого минулої осені - її ж використовують і в конструкції Nissan Murano. Завдяки цьому кросовер став легше в середньому на 230 кг в порівнянні з попереднім поколінням - повнопривідна модифікація важить тепер мінімум 1946 кг.
Як базовий силовий агрегат використаний бензиновий шестициліндровий мотор об'ємом 3,5 л, що розвиває 260 к.с. і сагрегатірованний з безступінчатим варіатором Xtronic. Передбачені як передньопривідна модифікація, так і можливість оснащення кросовера фірмовою системою повного приводу, що допускає рух в трьох режимах - моноприводних, з автоматично підключаються задніми колесами і заблокованої міжосьовий муфтою. Стверджується, що нова модель завдяки більш легкому кузову і нової трансмісії стала економічнішою на 30% - повнопривідна версія витрачає в змішаному режимі близько 11,2 л на 100 км. Зазначимо, що про дизельних силових агрегатах поки нічого не повідомляється.
Nissan Pathfinder отримав семимісцевий салон із спеціально розробленою системою трансформації салону EZ Flex. У списку доступних для кроссовера опцій значаться підігрів рульового колеса, передні сидіння з вентиляцією, навігаційна система, аудіо від Bose з 13 динаміками, камера заднього виду та розважальна система для задніх пасажирів.
Продажі новинки стартують з ринків Північної Америки, де кросовер з'явиться вже восени цього року.
Коментарі