




Свою відповідь доступному спорткупе Toyota GT 86 може випустити компанія Nissan. Проте, з чуток, для побудови можливого ідеологічного наступника спорткара 240SX японці можуть використовувати платформу кросовера Juke. Це означає застосування не заднього, як у Toyota, а переднього чи повного приводу.
Проекту вже дано зелене світло, і всередині Nissan він називається Mini-Z, повідомляє портал Motor Trend. Стверджується, що загальне уявлення про суть проекту можна скласти з недавнього концепту Compact Sports, представленого в Шанхаї. Незважаючи на те, що концепт був виконаний в кузові "хетчбек", заради створення конкуренції з Toyota GT 86/Subaru BRZ в Nissan цілком можуть перетворити його на передньомоторне купе з повним приводом. За іншими даними, серійна версія нагадуватиме не купе від Toyota, а стильний хетчбек Honda CR-Z.
Спорткар позиціонуватиметься, найімовірніше, як абсолютно нова модель, не пов'язана з відомими в минулому 240SX/Silvia - від цього проекту японський виробник відмовився під час фінансової кризи.
Як силовий агрегат може бути використаний добре знайомий 190-сильний турбомотор об'ємом 1,6 л все від того ж Nissan Juke. Зазначимо, що він же працює на спортивному прототипі Nissan Delta Wing, який виступав в Ле Мані. Завдяки використанню цього мотора і вже разраотаннобудущій спорткар кілька програє у потужності японським конкурентам, але зате в Nissan обіцяють зробити його мінімум на 10% дешевшим - в тому числі і за рахунок використання вже випробуваної платформи.
Варто додати також, що в розробці спорткара беруть участь як дослідницький центр Nissan в Японії, так і аналогічний департамент китайського представництва марки. Оскільки проект вже перебуває в роботі, до його появи на ринку залишилося порівняно небагато - спорткар може надійти в продаж до кінця наступного року.
Коментарі