Найбільш надійним брендом 2016 року виявився Lexus. До такого висновку дійшли в американському маркетинговому агентстві J.D. Power Associated. Вони опитали 33 500 американських автолюбителів, які користуються своїми автомобілями мінімум три роки.У результаті кожній моделі присвоїли певну кількість балів.
Автовласники розповіли про кількість і характер поломок, які спостерігалися в гарантійний період. 55% з опитаних планують придбати наступну машину того ж бренду.
На другому місці розташувався бренд Porsche. У 2015 році німець займав п'ятий рядок. Далі - Buick, Honda, Chevrolet, GMC і Toyota. Десятку завершує Acura, RAM і Lincoln.

Найбільш надійним авто у сегменті позашляховиків обрали Mercedes-Benz GLK-Class. Він обійшов BMW X1, передає gogetnews.

Серед компактних автівок найнадійнішим визнали Fiat 500 і MINI Cooper. Він обійшов Volkswagen Golf GTI.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Назвали автомобілі, з якими найчастіше стаються страхові випадки
Кращими міськими кросоверами стали KIA Soul і MINI Countryman.

Аутсайдерами рейтингу назвали бренди Land Rover, Jeep, Dodge, Smart і Ford.
Lexus вже в четвертий раз очолює рейтинг надійності J.D. Power.
На думку віце-президента агентства J.D. Power Рене Стівенса, виробники автомобілів занадто захопилися безпілотними машинами та іншими новими технологіями, а їм варто приділяти більше уваги якості своєї продукції.
"Якщо люди не можуть цілком покластися на свій автомобіль, наприклад не можуть бути повністю впевнені в роботі навігації або ж органів управління, - то як вони зможуть покластися на безпілотну машину? Надійність машин - це головний критерій довіри покупців до автокомпанії", - говорить Стівенс.
Коментарі