Ряд українських мереж АЗС підтвердили свою участь у проекті Народного контролю AutoVisio. Столичні нафтотрейдери погодились на відбирання проб автомобільного палива на своїх АЗС. Зараз в проекті беруть участь мережі АЗС Shell, ОККО, БРСМ, Тиса, ТНК-BP, Formula, BP, КЛО. Проби автомобільного палива відбиратимуться на АЗС цих брендів в присутності представника мережі, а на АЗС залишаються опломбовані арбітражні проби. У разі необхідності представники столичних мереж АЗС можуть провести власні дослідження, які будуть опубліковані на AutoVisio.
Коментуючи своє рішення, представники мереж АЗС озвучили основні мотиви участі в проекті спільноти автомобілістів. "У КЛО зацікавлені ??в тому, щоб інформованість автомобілістів про пальне зростала. Ми регулярно проводимо внутрішні перевірки якості пального, щоб бути впевненими в продукті, який пропонуємо споживачеві. КЛО привертає до перевірок і незалежні організації. Тому ми погодилися співпрацювати з AutoVisio, коли вони звернулися до нас із відповідним запитом ", - повідомили в прес-службі компанії.
"Народний контроль AutoVisio" може стати дієвим заходом боротьби з фальсифікатом на українському паливному ринку", - вважають в ОККО, - "Сучасні автомобілі дуже чутливі до якості палива. Саме тому кожен літр пального, перш ніж потрапити на АЗС "ОККО", проходить потрійну перевірку. Так що ми відкриті до ініціатив AutoVisio і в Києві, і у будь-якому іншому регіоні країни", - підкреслює прес-секретар ОККО Олесь Пограничний.
У компанії ТНК-BP також підтримали соціальні ініціативи AutoVisio: "Для ТНК-BP питання контролю якості палива є ключовим. Всі нафтопродукти, які продаються в мережі компанії в Києві і області, гарантовано відповідають екологічному стандарту Євро-4 і вище. Ми впевнені в якості наших нафтопродуктів і готові прозоро і відкрито співпрацювати з незалежними організаціями, надаючи можливість відбирати проби на наших АЗС. Для того щоб результати мали юридичну силу, при відборі проб необхідно дотримуватися вимог українського законодавства (зокрема ДСТУ 4488:2005 "Методи відбору проб"). Наші фахівці готові надати всіляку підтримку співробітникам AutoVisio в цьому питанні", - говорить прес-секретар "ТНК-BP Коммерс" Марія Помазан.
Організатори проекту "Народного контролю AutoVisio", учасники автомобільної соціальної мережі впевнені, що публікація відкритих і незаангажованих даних про якість пального на українських АЗС є найбільш дієвим способом боротьби з "бодягою". Те, що столичні нафтотрейдери погодилися надати можливість проводити офіційні відбори проб, тільки посилить ефективність "Народного контролю" і зрадить більшої легітимності його даними. - "Ми відкриті для співпраці і у випадку незгоди з нашими даними, учасник проекту завжди може перевірити проби, які залишаються на АЗС в якості арбітражних, результати всіх досліджень будуть опубліковані, а споживач сам прийме рішення кому довіряти", - сказав керівник AutoVisio Віталій Чеховський . - "На жаль, далеко не всі учасники ринку розуміють ефективність громадського контролю з боку автомобілістів, адже ми, по суті, виконуємо їх роботу. Тому бодяжники з нами "борються", не соромлячись використовувати всі доступні їм методи", - підкреслив він.
Нагадаємо, що веб-сайт громадського руху AutoVisio 16 вересня піддався DDoS-атаці, яка тривала більше 2 годин. Працездатність соціальної мережі вдалося відновити. Адміністрація сайту пов'язує атаку з публікацією останніх досліджень якості палива в Харкові, Івано-Франківську та Криму. Найближчим часом будуть опубліковані дослідження якості палива на АЗС Києва.
Коментарі