Середа, 12 жовтня 2011 10:30

"Гарячі лінії" паливних компаній протестували в ході експерименту

"Гарячі лінії" паливних компаній протестували в ході експерименту

Українські автомобілісти протестували "гарячі лінії" різних компаній з метою визначити, хто з них лояльніше ставиться до клієнта. В цілому всі вони працюють однаково - надійшла скарга, прийняли, коли-небудь передзвонили і відзвітували. Однак важливою є не тільки безпосередньо робота "гарячої лінії" (вислухав, передзвонили), а й установки компанії, як реагувати на скарги.

У ході експерименту представники соціального порталу для автомобілістів АвтоВізіо порівняли роботу "гарячих ліній" різних компаній. Для цього їх поставили в рівні умови. Так, "липовий" автомобіліст загубився і опинився в селі Гоголів, що недалеко від Києва, любить заправлятися бензином на АЗС тільки однієї компанії (природно, при зверненні на "гарячу лінію" компанії щоразу змінювалися), у нього мало грошей на рахунку мобільного телефону і тому він просить оператора передзвонити йому. Також він хоче отримати відповідь щодо можливості купити бензин в пластикову каністру і вартості бензину "А-95" на сьогоднішній день. Для ускладнення ситуації звернення на "гарячі лінії" надходили в нічний час - після 22.00.

Результати, які були отримані представником АвтоВізіо:

"Лукойл": за номером "гарячої лінії" відповів механічний жіночий голос. Прослухавши все до кінця, виявилося, що номер не доступний і своє повідомлення можна залишити на автовідповідач.

"ОККО" передзвонити відмовилися, мотивуючи тим, що немає такої можливості ... а в автомобіліста гроші на рахунку закінчуються і оператор про це знає. І знає він ще й про те, що автомобіліст шукає найближчу АЗС, бо закінчується паливо. Що стосується іншої частини питань-відповідей, то зорієнтували швидко і точно.

Що стосується "ТНК" - оператор погодився передзвонити. Далі, оператор дав вичерпну інформацію: "вирушайте в с. Калинівка, там є АЗС" ТНК ". До неї 18,5 км ...

В "КЛО" передзвонили на прохання клієнта. Люб'язно відповіли, вказали декілька адрес АЗС "КЛО". Без затримок відповіли на інші запитання.

"Shell" - тут все просто. Автовідповідач, що сидів на "гарячій лінії", сказав клієнту, що той подзвонив у компанію таку-то й що телефонуйте з 8.00 до 20.00, тоді вам і допоможуть.

"WOG" - передзвонили. Уточнили місцезнаходження автомобіліста. Дали адреси найближчих АЗС, правда, яка з них ближче відповісти не змогли. У оператора немає точної інформації про можливості продажу палива в пластикову каністру.

Такий експеримент в Україні проводився вперше. Портал АвтоВізіо кілька місяців тому під час аналогічного дослідження з'ясував, яка мережа АЗС найбільше економить на здачі для автомобілістів. Також ентузіасти-автомобілісти регулярно відстежують якість палива на українських АЗС.

Зараз ви читаєте новину «"Гарячі лінії" паливних компаній протестували в ході експерименту». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 15913
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути