




Незабаром з молотка піде легендарний Chevrolet Engineering Research Vehicle II.
Його творець інженер- конструктор Зора Аркус - Дантов, постійно шукав нові цікаві технічні рішення та ідеї.
Він мріяв створити повнопривідний среднемоторний гоночний автомобіль, з яким Chevrolet зміг би скласти гідну конкуренцію болідам Ferrari і "фордовському " монстру GT40 на кращих гоночних треках світу. І ось, випустивши перше покоління Corvette, Дантов взявся за реалізацію своєї ідеї, спровокувавши численні чутки про те, що Corvette другого покоління отримає середньомоторну компоновку. У результаті на світ з'явився експериментальний прототип CERV II - Chevrolet Engineering Research Vehicle II. Його попередник, випущений в 1960 році, був прототипом з відкритими колесами, що призначалося для гонок IndyCar. На ньому стояв 500 -сильний V8 об'ємом 6,2 літра, який згодом перекочував на CERV II.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україні пророкують півмільйонні продажі автомобілів в 2020 році
Кузов прототипу був виконаний з фібергласу, шатуни, клапани та випускний колектор - з титанового сплаву. У результаті автомобіль важив всього 645 кілограмів, і це з урахуванням повного приводу. На випробуваннях CERV II зумів розігнатися до 341 кілометра на годину, а розгін до сотні склав 2,8 секунди .
На жаль, в 1964 році плани на випуск боліда рухнули: керівництво відмовилося виставляти цього монстра на гонки. Cerv II продовжували використовувати як основу для різних досліджень і випробувань - в 1969 році на автомобіль поставили новий мотор V8 ZL1, що видавав вже 550 кінських сил. Вага при цьому збільшився до 838 кілограмів.
Саме з таким мотором CERV II і буде виставлений на аукціон RM Auctions 21 листопада цього року. На нього не призначено зарезервованої ціни, і з урахуванням того, що прототип повністю функціональний, комплектованний, перебуває в прекрасному стані і при цьому є одним з найважливіших дослідницьких проектів в історії Chevrolet, його кінцева вартість вважається однією з головних інтриг майбутнього аукціону.
Коментарі