Компанія McLaren Automotive представила на фестивалі швидкості в Гудвуді гоночну модифікацію суперкара 650S. Новинка підготовлена для участі в наступному році у всіх гонках категорії GT3, включаючи чемпіонат світу FIA GT і змагання на витривалість серії Ле-Ман.
Новий суперкар замінить аналогічну модифікацію моделі MP4-12C, яка за два роки участі в гонках завоювала три чемпіонські титули, виграла 51 гонку і 71 разів опинялася на подіумі. У сезоні поточного року MP4-12C GT3 є одним з лідерів змагань Blancpain Endurance Series і GT Asia.
Для команд, які в 2015 році продовжать використовувати цю модель, в "Макларені" запропонували спеціальний набір доробок, який дозволить підігнати їх характеристики машин до 650S. До наступного гоночному сезону британський виробник розраховує зібрати лише 15 екземплярів 650S GT3 і ще 15 пакетів модернізації.
Порівняно з гоночним MP4-12C у моделі 650S на 52 міліметра розширена колія, модернізована передня підвіска і поліпшене зчеплення коліс з дорогою, встановлені інші гальмівні механізми (шестипоршневі спереду з 380-міліметровими дисками і чотирьохпоршневі з 355-міліметровими дисками ззаду), а також використовується більш легкий і в той же час більш міцний каркас безпеки, який дозволив збільшити вільне місце для ніг і голови пілота.
Двигун на новинці використовується той же, що і у MP4-12C GT3 - 3,8-літровий восьмициліндровий агрегат з двома турбінами, потужність якого, відповідно до вимог FIA, обмежена 500 кінськими силами. При цьому інженери "Макларена" покращили охолодження мотора, змінили місце розташування радіатора охолодження мастила. а також встановили нову шестиступінчасту секвентальную коробку передач.
Цивільний McLaren 650S дебютував на березневому моторшоу в Женеві. На ньому мотор 3.8 видає 650 сил і дозволяє набирати першу "сотню" за три секунди, а 200 і 300 кілометрів на годину за 8,4 і 25,4 секунди відповідно. Модель доступна з кузовами "купе" і "кабріолет".
Коментарі