




Половину кубинського автопарку, займають ретро-автомобілі. Втім, яскраві кольори, які, судячи з усього, люблять кубинці, певною мірою компенсують старовину автомобілів.
Не так давно багаторічну заборону на торгівлю автомобілями на Кубі було нарешті знято. Згідно з новим законом, рядові кубинці отримали можливість купувати або продавати автомобілі без дозволу влади.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Байки та спортивні автомобілі - автошоу по-українськи
Заборона на комерційні угоди з автомобілями був введений на Кубі після революції - у 1959 році. У результаті імпорт нових авто на Кубу майже припинився. Невеликі партії машин поставлялися сюди тільки з Радянського Союзу та інших країн соцблоку. Причому це були переважно вантажівки або спецтехніка.
У результаті політики Фіделя Кастро Куба перетворилася на справжній музей антикварних автомобілів. Деякі туристи приїжджають сюди спеціально для того щоб подивитися на автокласику, познімати або навіть придбати собі який-небудь автораритет.
Ліквідація заборони на операції з автомобілями стала продовження політики нового глави держави Рауля Кастро, спрямованої на лібералізацію всіх сфер життя громадян. Крім машин кубинцям також дозволили купувати і продавати квартири, комп'ютери та інші речі.
Коментарі
6