




Після 33 років на конвеєрі припиняють виробництво седана Peugeot 405 зразка 1987 року.
Таке рішення прийняв Iran Khodro (IKCO), який є найбільшим автовиробником Ірану, повідомили в MMR.
Від початку червня IKCO перестала приймати нові замовлення на 405-й, проте поки що виконує укладені раніше контракти. Ще певну кількість таких авто випустять для таксі.
Від седану відмовляться, оскільки його силовий агрегат не відповідає екологічним вимогам "Євро-5". Головним для іранських 405-го був 100-сильний бензиновий двигун PSA XU7 об'ємом 1,8 літра, хоча частина варіацій мала і 105-сильний PSA TU5 на 1,6 літра. Мотори працювали виключно разом з 5-швидкісною МКПП. Вартість моделі в Ірані починається від 631 600 000 місцевих реалів (близько 400 тис. грн).
Седан Peugeot 405 в Ірані виробляли за ліцензією PSA з 1992 року.
В Європі ця модель давно забута, так як у Франції її зняли з виробництва ще в 1997-му.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Небезпечна дезінфекція: як спалити скутер за допомогою антисептика - відео
Peugeot підготував для європейського ринку електичний e-Traveller. Новинку випустять вже в другій половині 2020 року.
Авто буде доступне у двох розмірах – стандартному (4,95 м) та довгому (5,3 м), що вміщає вісім пасажирів, повідомили в Аutogeek.
.
Коментарі