Головну вулицю столиці немало облаштовували для колісного странспорту. Якщо штаб очільника Держави зроблять в "Українському домі" - головну вулицю міста можуть зробити пішохіднішою.
Зараз, стосовно Хрещатика, немає стратегії розвитку громадського простору. Сучасний вигляд вулиці сформувався стихійно і десятиліттями залишається незмінним.
Через переїзд президентського офісу, повинен змінитись і зовнішній вигляд центральної частини міста. Центральні алеї та площі мають стати громадськими та туристичними артеріями із ланшафтним дизайном, ресторанами, галереями та арт-просторами.
Наразі Хрещатик це – магістраль з вісьмома смугами руху для транспорту. Пропускна здатність – надмірна, вважають експерти, і її потрібно зменшити. Радник заступника голови КМДА Дмитро Беспалов пропонує зменшити кількість смуг руху до п'яти, а решту проїжджої частини перетворити на бульвар. По одній смузі у кожному напрямку запропоновано віддати громадському транспорту, а швидкість руху зменшити до 30 км/год.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Porsche інвестує в ізраїльський стартап систем безпеки
Актуальним для Хрещатика залишається питання облаштування наземних переходів замість підземних.
"Наземні переходи потрібні у місцях примикання перпендикулярних вулиць. Наприклад, вже облаштований наземний перехід біля вулиці Богдана Хмельницького. Такі переходи можна зробити на місці примикання Прорізної та Городецького", – каже Дмитро Беспалов. Перпендикулярні вулиці можна використати для облаштування наземних паркінгів для автомобілів.
Щоб зробити простір дружнішим для пішоходів, на Хрещатику необхідно поставити лавки, створити рекреаційну зону і облаштувати доступні громадські туалети, - вважає архітектор Максим Головко. Спеціаліст наголошує, що про перетворення Хрещатика на пішохідну вулицю говорити зарано. На його думку, на Хрещатику знаходиться багато адміністративних будівель. Це, в першу чергу, політичне питання. Якщо говорити про перекриття Хрещатика, потрібно вирішувати, куди перенаправляти транспортні потоки. ПРо це повыдомили на auto.24tv.ua.
"Укравтодор" зважуватиме машини під час руху
Коментарі