Аналітики CES-2017 у Лас-Вегасі спрогнозували, чим здивують автомобілі в найближчі 15 років.
Свої висновки експерти озвучили після перегляду представлених на виставці концептів авто. Презентовані там нові технології з'являться найближчим часом на серійних авто.
Головною тенденцією еволюції автомобілів стане екологічна безпека.
Окрім цього, інтерфейс авто обладнають сканером особи - він ідентифікуватиме водія і підлаштовуватиме під нього салон - та індивідуальні налаштування інтерфейсу авто для декількох користувачів.
Очікуваною тенденцією буде автономне управління. Підкреслюють, зараз тестують моделі з автопілотом, яка може самостійно виїжджати з гаража, паркуватися, повідомляти іншим автомобілям про перешкоди на дорозі. В майбутньому автопілот зможе копіювати стиль їзди власника авто. Саме таку технологію розробляють Audi і NVidia.
Штучний інтелект стане звичною справою. Наприклад, зараз штучний інтелект Toyota Concept-i розмовляє з водієм, запам'ятовує його риси характеру і захоплення і попереджає про небезпеку на дорозі.
Дзеркала заднього виду замінять відеокамери. Вважають, що висока роздільна здатність дисплеїв і широкий кут огляду камери підвищить рівень безпеки на дорогах, інформує autocentre.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ford тестуватиме автомобілі на екстремальній "Фабриці погоди"
Камерами замість бічних дзеркал заднього виду оснащений електромобіль Faraday Future FF 91.
Авто майбутнього обладнають голографічними дисплеями. Вони проектуватимуть зображення в повітрі і полегшуватимуть навігацію в меню, розпізнаючи жести людини. Цю технологію представив концепт-кар BMW i Inside Future.
Новітні автомобілі визначатимуть настрій свого власника. Залежно від його емоційного стану, змінюється підсвічування салону і регулюються сидіння. Нова технологія вбудована в концепт Hyundai.
Також авто самі висловлюватимуть свої емоції, як це робить концепт-кар Honda NeuV. Він вміє реагувати на почуття водія і брати участь з ним у розмові, чим підвищувати всім пасажирам настрій. За рахунок цього в автовиробник хоче домогтися більшої емоційної прив'язаності до машини.
Коментарі