Від початку дії законів №8487 і №8488, які здешевили ввезення нових і вживаних автомобілів, розмитнили 2,8 тис. транспортних засобів.
Найактивніше машини розмитнюють у Чернівецькій – 677 автомобілів, Волинській областях – 604, у Києві – 414 і на Рівненщині – 202. Власники євроблях поповнили бюджет на 187,1 млн грн.
"Розмитнення загальмувало те, що не всі мали право власності на автомобіль. Пошуки власника та оформлення необхідних документів сповільнило процес. Крім того, проблеми виникли з визначенням митної вартості авто. На митниці її визначали за каталогами. Виникали ситуації, коли авто купили за 500 євро, а ціна за каталогами була 2 чи 3 тисячі євро. Ця цифра суттєво відрізнялася від тої, за яку купили, - каже Gazeta.ua автоексперт і директор компанії "Автоконсалтинг" Олег Омельницький. - Минулого тижня Кабмін прийняв постанову. Тепер митники повинні керуватися зазначеною вартістю в документах, які подає розмитнювач. Вирішення цих проблем вимагало часу, тому за місяць розмитнили небагато авто".
Пік розмитнення припаде на січень-лютий. Тоді ще діятимуть пільги у вигляді 25-відсоткової знижки.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Відповіли на найпоширеніші запитання євробляхерів
"Не всі зможуть розмитнити автомобілі. Хтось не має на це коштів. Хтось не знайде власника для оформлення документів. Таких автомобілістів штрафуватимуть. Тому чимало авто здадуть на запчастини і метал", - каже фахівець.
В Україні легалізували автомобілі на іноземній реєстрації законопроектами №8487 і №8488. 25 листопада документи увійшли набули чинності. Перший закон зробив дешевшим розмитнення вживаних іномарок. Закон №8488 передбачає жорсткіший контроль за машинами на єврономерах.
Коментарі