За останніми дослідженнями в Києві надзвичайно високий рівень автомобілізації і він продовжує зростати. Кияни при наявності і доступі в них приватного автомобіля у 90% оберуть його, а не інший вид транспорту. У Європі такий показник становить 30-40%.
"Нещодавно в столиці через одного зловмисника "встало" все місто, щоб такого не траплялось у розвинених країнах намагаються популяризувати громадський транспорт. Йому надають певні пільги, роблять максимально швидким і дешевим. Там контролюють використання автомобілів за рахунок обмежень у паркуванні, яке є надзвичайно дорогим", - говорить радник заступника голови КМДА з питань транспорту Дмитро Беспалов.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Скільки мільярдів витратять на дороги в 2020 році
У разі надзвичайної ситуації в Європейських містах працює сервіс під назвою "Мобільність як послуга". Він надає необхідні дані картам, наприклад, Google Maps. При створенні водієм в такому сервісі маршруту йому показує інформацію про обмеження руху в певному місці.
"Щоб в непередбачуваних ситуаціях не допускати проблем із рухом через велике скупчення транспорту влада може віддалено керувати світлофорами, знаками і табло. Оператор повинен вмикати всю транспортну систему таким чином, ніби цього об'єкту чи відрізку дороги ніколи й не було, - каже Беспалов. - У великих та чутливих до транспорту міст, як у Сеулі, що в Південній Кореї у адміністрації міста є власний телевізійний канал. На ньому вони аналізують детектори та великі масиви даних і розповідають про ситуацію на дорогах".
В Англії вкладають чималі гроші в дорожньо-транспортну систему. Такі дії обгрунтовують соціальною економікою. Так, втрачена у корках година часу в жителя Великобританії коштує понад 20 фунтів стерлінгів. Тобто щонайменше 600 грн.
Коментарі